מור טויזר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מור טויזר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום: פוענח רצח מור טויזר בקרית אתא

הבוקר הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום נגד שישה חשודים, תושבי קרית אתא, רמלה וטבריה. מהחקירה עולה, כי מדובר היה בטעות בזיהוי וכי החשודים התכוונו לפגוע באדם אחר, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב אחד הכפרים בצפון הארץ

פורסם בתאריך: 15.12.22 12:22

היחידה המרכזית במחוז חוף פענחה את רצח מור טויזר ז"ל בקרית אתא. הבוקר (חמישי) הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע בטרם הגשת כתב אישום נגד שישה חשודים תושבי המרכז והצפון בחשד למעורבותם ברצח.

ראשיתה של החקירה ב- ב-31 באוקטובר האחרון, עם קבלת דיווח בשעות הערב על אדם פצוע ירי בקרית אתא. הקורבן, מור טויזר, בן 29, תושב קרית מוצקין, פונה לקריה הרפואית רמב"ם במצב אנוש כאשר הוא מורדם ומונשם. כעבור מספר ימים נקבע מותו בבית החולים.

בתום הערכת מצב מיוחדת ובשל מורכבות החקירה, החליט מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, להפקיד את החקירה בידי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף, ולאחריה החלה להתנהל חקירה סמויה בפיקודו של רפ"ק תומר קסלסי, שבמהלכה התחקה צוות החקירה אחר זהות החשודים.

 

 

ב-13 בנובמבר, בתום חקירה סמויה ואיסוף מגוון רב של ראיות הקושרות את החשודים לביצוע המעשה, הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של שישה חשודים על ידי בלשי הימ"ר, בסיוע לוחמי יחידה 33 (הגדעונים) בלהב 433 בשלושה מוקדים: רמלה, טבריה וקרית אתא. החשודים, תושבי רמלה, טבריה וקרית אתא בשנות ה-40-20 לחייהם נעצרו והובאו לחקירה בחשד לרצח, קשירת קשר לפשע ועוד.

צוות החקירה ניהל חקירה מאומצת ומורכבת תוך שימוש בכלים חקירתיים, טכנולוגיים ופורנזיים, ממנה עלה כי מדובר היה בטעות בזיהוי וכי החשודים התכוונו לפגוע באדם אחר, צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב אחד הכפרים בצפון הארץ, עימו היה להם סכסוך שהחל בגלל ריב בינו לבין אחת החשודות.

לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה ולתקופה העולה על 34 ימי מעצר, באישור היועץ המשפטי לממשלה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר