גיא לוי ז"ל (צילום: פייסבוק)
גיא לוי ז"ל (צילום: פייסבוק)

טרגדיה: גיא לוי, מבעלי קפה גרג בקרית אתא, נפטר בגיל 46

גיא לוי, מבעלי בית הקפה גרג במרכז קרית אתא, נפטר ביום שישי לאחר מאבק במחלת הסרטן. את קפה גרג פתח לוי בשנת 2008, והיה הראשון שהקים בקרית אתא בית קפה/מסעדה. בית הקפה זוכה להצלחה גדולה ונחשב למוסד בעיר

פורסם בתאריך: 24.6.23 21:46

עדכון אחרון: 25.6.23 20:05

גיא לוי, מבעלי בית הקפה גרג במרכז קרית אתא, נפטר אתמול (שישי) בגיל 46 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

לוי התגורר בשנים האחרונות עם אשתו סיגלית ובנם בן ה-10 בגבעת טל. הוא נולד וגדל בחיפה, ואת לימודיו סיים בתיכון עירוני ה'.

לוי הקים את קפה גרג במרכז קרית אתא בשנת 2008, ועד מהרה הפך המקום לשם דבר ולמוסד בעיר, שזוכה להצלחה רבה. לוי היה הראשון שהקים בקרית אתא בית קפה/מסעדה.

ההלוויה תתקיים מחר (ראשון) בשעה 16:00 בבית העלמין שדה יהושע בחיפה, שער תמר.

 

 

עדכון (ראשון, 20:05): בתום ההלוויה הספיד מתן אבני את לוי, חברו הקרוב: "גיא אחי, לצד החברות אתה היית הלקוח הראשון שלי. לפני שמונה שנים בערך עשינו קפה, ומשם רק התקפה. אמנם אני נתתי לך שירותים, אבל בינינו – היית כל מה שהייתי צריך באותה נקודה. ווינר גדול, הראית לי איך מנהלים עסק, איך לא רואים בעיניים ואיך לא עוצרים עד הניצחון (ולא סתם ניצחון, אלא לתת 0:4 לקושי). למדתי ממך לא לפחד מעבודה קשה, לא לחשוש משום אתגר ולדעת שבאמונה וביושרה אפשר לשבור כל שיא.

"לא חושב שאמרתי לך מספיק איזה אור הדלקת לי באותם הימים. לימדת אותי גם שאין דבר כזה עובדים, יש משפחה. איך נתת את כולך עבור הצוות וכמה העצמת את כולם סביבך. אלו היו בשבילי כמו הנחיות באותיות זהב שאני חי אותן עד היום. מאז עברו השנים, עברנו המון ושינינו מסלולים, אבל הקסם שלך תמיד זרח. השיחות והצחוק עולים לי גם עכשיו.

"היום, באופן לא נתפש ולא הגיוני, בכינו סביבך. באיזה קטע? היינו סביבך יותר מדי אנשים עצובים שנגעת בהם, ועכשיו פתאום אתה חסר. אני בכלל לא קולט את מה שאני כותב. הרי ההיגיון אומר שעוד דקה אתה תיכנס עם האוזנייה ותצעק 'חדש חדש' עם החיוך שלך. השכל מבין שזה לא יקרה. אתה הלכת, אבל אני יודע שאתה ממש פה איתנו.

"היית גבר אמיתי. תודה על כל השיעורים, וגם סליחה. אם הייתי יודע שנגיע לכאן עכשיו, השיחה האחרונה שלנו היתה ארוכה יותר ומסתיימת אחרת. אתה תחסר לי. החיוך שלך יחסר לי והחוכמה שהיתה חלק ממך תחסר לי. תנוח בשלום. אני אוהב אותך וכבר מתגעגע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. טליטל

    איש טוב, המסעדה שלו היתה ברמה גבוהה, משתתפת בצערם של המשפחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר