שניר ללום ז"ל (צילום: פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שניר ללום ז"ל (צילום: פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

"אלוהים פסח עליו פעם אחת, הפעם הוא לקח אותו אליו"

שניר ללום ז"ל מקרית מוצקין, הישראלי שנרצח ביום חמישי האחרון בארה"ב במהלך שוד שהשתבש, ניצל בילדותו מאסון כבד, כאשר תחפושת שלבש בפורים התלקחה כולה והוא נכווה בכל חלקי גופו

פורסם בתאריך: 27.8.23 16:06

שניר ללום (44), שנולד וגדל בקרית מוצקין וחי בשנים האחרונות בארה"ב, הוא האזרח הישראלי שנרצח ביום חמישי האחרון, בעיר בירמינגהאם במדינת אלבמה. ללום נורה למוות, ככל הנראה, במהלך שוד שהשתבש. ממשרד החוץ נמסר ביום חמישי, כי "קונסול ישראל באטלנטה, רועי אנדה, עומד בקשר עם בני משפחתו ומטפל באירוע".

מקורב למשפחה סיפר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי מדובר במשפחה מוצקינאית שורשית וותיקה. בילדותו ניצל שניר מאסון כבד, כאשר בחג הפורים, התחפושת שלבש התלקחה כולה כתוצאה מקפצונים. "כל גופו עלה בלהבות", מספר המקורב, "הוא נכווה בדרגות כוויה מאוד גבוהות בכל חלקי גופו, והיה מאושפז תקופה ארוכה, עבר ניתוחים רבים, השתלות עור, טופל בתחבושות לחץ. הטראומה שנשארה לו, מראהו, והאופן שבו אנשים נהגו להביט עליו, גרמו לו אחרי הצבא לעשות רילוקיישן לארה"ב. הוא התחתן שם ונולד לו ילד. לפני כחודש הוא היה בביקור מולדת וסיפר כי הוא מתכנן לחזור לארץ. לצערי, בסוף הוא באמת חזר, אבל בארון, וזה מאוד עצוב. אלוהים פסח עליו פעם אחת, אבל בפעם השנייה הוא רצה לקחת אותו אליו".

 

 

ראש עיריית קרית מוצקין המושעה חיים צורי כתב בדף הפייסבוק שלו: "אני משתתף באבלה הכבד של משפחת ללום. הצטערתי לשמוע על מותו הטרגי, של שניר ללום, יליד העיר, אשר התחנך במערכת החינוך בקריית מוצקין ובשנים האחרונות התגורר בחו"ל. תנחומי הכנים להוריו ולכל בני משפחתו. שלא תדעו עוד צער".

שניר ללום ז"ל הותיר אחריו הורים, עליזה ומיכאל, ושלושה אחים. הלווייתו תתקיים היום (ראשון) בשעה 22:00 בבית העלמין בצור שלום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רשום שהיה נשוי עם ילד, אז למה ב: "הותיר אחריו" הם לא רשומים….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר