חטיבת הביניים אורט רמון
חטיבת הביניים אורט רמון

ההורים ניצחו: תוכנית חאלו"ם חוזרת לאורט רמון

לאחר שהנהגת ההורים נקטה עיצומים, משרד החינוך חזר בו מהחלטתו לבטל את תוכנית חאלו"ם (חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות) בחטיבת הביניים אורט קרית מוצקין ע"ש רמון. יו"ר ההנהגה עו"ד משה פרץ: "אני שמח על כך שתלמידינו ייהנו שוב מיתרונותיה של התוכנית"

פורסם בתאריך: 26.11.23 09:38

המאבק של ההורים נשא פרי: משרד החינוך חזר בו מהחלטתו לבטל את תוכנית חאלו"ם (חינוך אישי לצמיחה ומנהיגות) בחטיבת הביניים אורט קרית מוצקין ע"ש רמון.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", לאחר ביטולה של התוכנית הכריזה הנהגת ההורים בבית הספר על עיצומים בחטיבה, והלימודים החלו מדי יום בשעה 10:00 במקום בשעה 8:00. יו"ר הנהגת ההורים עו"ד משה פרץ אף איים כי אם משרד החינוך לא יחזור בו, הוא ישבית את בית הספר לגמרי.

ביום שישי הודיע מנהל בית הספר שרון לוי כי משרד החינוך אישר להחזיר את התוכנית לבית הספר. "הריני להודיעכם כי הנהלת משרד החינוך מחוז חיפה, מנהל המחוז ומפקח בית הספר עדכנו את הנהלת העיר, אותי ואת יו"ר ועד ההורים כי תוכנית חאל"ום אושרה בבית ספרנו לשנת הלימודים הנוכחית. מעדכן כי בחלק מהכיתות יהיו שינויים בהרכב המחנכים, ועל כך נעדכן בתחילת השבוע".

פרץ אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני שמח על כך שמשרד החינוך חזר בו מהחלטתו לבטל את חאלו"ם ושתלמידינו ייהנו שוב מיתרונותיה של התוכנית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר