משיקים. אבן צור וזינגר (צילום: דוד אזולאי)
משיקים. אבן צור וזינגר (צילום: דוד אזולאי)

מעתה יש לומר: בית הספר "בנימין רוטמן צליל ים"

בטקס חגיגי הושק שמו החדש של בית הספר היסודי לחינוך מיוחד בקרית ים, שבו לומדים ילדים מכל אזור הקריות. ראש העירייה אבן צור: "ילדי צליל ים והחינוך המיוחד בקרית ים בכלל זכאים לקבל את הטוב ביותר, ולכך אני חותר ושואף"

פורסם בתאריך: 2.3.21 13:57

בטקס חגיגי, שהתקיים אתמול, שני, במעמד ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, ויקיר העיר קרית ים ויו"ר אלומות אור, רוברט זינגר, הושק שמו החדש של בית הספר צליל ים לחינוך מיוחד, והוא נקרא מעתה: "בנימין רוטמן צליל ים". על שינוי שמו של בית הספר הוחלט במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין עיריית קרית ים וארגון אלומות אור, המקדם מצוינות בחינוך המיוחד. בטקס השתתפו עוד מנכ"ל העירייה, יניב שנקר, מ"מ ראש העירייה, שיראל בר, מנהלת אגף החינוך גלית גרינברג, יועץ בכיר של ארגון אלומות אור, הלל הילמן ונציגי הנהלת בית הספר.

בית ספר צליל ים הוא בית ספר יסודי לחינוך מיוחד שנפתח בשנת תשע"א בקרית ים, במטרה לתת מענה לילדים על הרצף האוטיסטי מכל אזור הקריות. תוכנית הלימודים וסדר היום בבית הספר נבנים מתוך הכרה בצורכי הילדים ובקשיים המלווים אותם במטרה להביא לקידומו של כל ילד בכל תחומי התפקוד: תקשורתי-שפתי, חברתי-רגשי, קוגניטיבי, מוטורי, עצמאות בתפקודי היומיום, פנאי, משחק ולמידה.

 

 

 

ארגון אלומות אור הוקם בשנת 2015 במטרה להרחיב את המצוינות החינוכית בתוך בתי הספר לחינוך מיוחד ומחוצה להם, עבור הילדים, בני משפחותיהם והקהילה. אלומות אור פועל בשבעה בתי ספר ברחבי הארץ, בתמיכת קרנות שונות, כולל הקרן הפילנטרופית Rothman Charitable Foundation. בנימין רוטמן היה נדבן, שהכיר בחשיבות של לתת בחזרה לקהילה ובחשיבות החינוך כמחולל שינוי משמעותי.

אבן צור אמר בטקס: "אני נרגש ושמח לקיים את המעמד הזה. ילדי צליל ים והחינוך המיוחד בקרית ים בכלל זכאים לקבל את הטוב ביותר, ולכך אני חותר ושואף. אני מודה לעמותת אלומות אור על שותפות אמת, שמתבטאת לא רק בתרומה הכספית אלא גם באמונה בדרך המשותפת שלנו. המבנה שיוקם בזכות תרומתכם יסייע לעשרות תלמידים לסגל כישורי חיים נדרשים, ומה שהם ילמדו כאן, אצלנו, ילווה אותם ואת משפחותיהם למשך כל חייהם".

זינגר אמר בטקס: "אנו שמחים לצאת לדרך משותפת וחדשה עם בית הספר צליל ים, שביחד עם ארגון אלומות אור פועל למימוש הפוטנציאל הגלום בכל ילד וילדה. זהו יום מיוחד וחגיגי ואנחנו מצפים לקדם פרויקטים רבים ומשמעותיים יחדיו, שיתרמו רבות לתלמידים ובני משפחותיהם. אני מודה לראש עיריית קרית ים ולכל הסגל החינוכי. אחרי שנים רבות של עבודה משותפת עם אנשי העיר, אני מלא הערכה לעשייה החינוכית הרבה שמתקיימת בקרית ים".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר