העובדים המצטיינים של עיריית קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)
העובדים המצטיינים של עיריית קרית ביאליק (צילום: דוברות העירייה)

קרית ביאליק וקרית אתא בחרו את העובדים המצטיינים

עיריית קרית ביאליק בחרה שבעה עובדים מצטיינים. פואד סלותי, סגן מנהל מחלקת גנים ונוף, נבחר למצטיין במצטיינים וייצג את העירייה בתחרות הארצית. עיריית קרית אתא בחרה שלושה מצטיינים. שושי הרטמן, מזכירה בבית הספר ירושלים, תייצג את העירייה בתחרות הארצית

פורסם בתאריך: 23.3.21 14:10

לקראת חג הפסח ותחת הגבלות התו הסגול העניקה עיריית קריית ביאליק לשבעה מעובדיה תעודת הצטיינות ושי.

מקבלי ההצטיינות הם: אביאלה קלי, רפרנטית במחלקת הנהלות חשבונות; מזל פרץ, סייעת בגן סביונים; ענבל איציק, מזכירת בית הספר פסגות; בני נחום, פקח עירוני; דליה סנדלר, עובדת סוציאלית, ויבגניה וייבסן, מהנדסת באגף ההנדסה.

פואד סלותי, סגן מנהל מחלקת גנים ונוף, נבחר למצטיין במצטיינים וייצג את העירייה בתחרות הארצית. סלותי עובד בעירייה זה 35 שנה ועוסק באחזקה וטיפוח הנופי ברשות, גיזום עצים, שתילה ברחבי העיר וטיפול במוסדות החינוך. יחד עם צוות המחלקה, סלותי שותף פעיל בתרומה לקהילה, בחידוש צמחים במועדון הנוער, במעונות הילדים ובחלוקת מזון לנזקקים בחגים.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הודה לעובדי העירייה המסורים, שלדבריו, בזכותם מתאפשרת תנופת העשייה והפיתוח הנרחבים בקרית ביאליק.

בטקס נפרדה העירייה מעובדים שפרשו לגמלאות. שי הוענק לעובדי הרשות בעלי ותק של 25 שנה.

 

 

גם עיריית קרית אתא בחרה השבוע את מצטייניה בטקס שהתקיים בהתאם להנחיות במעמד ראש העירייה יעקב פרץ.

במקום הראשון נבחרה שושי הרטמן, מזכירה בבית הספר ירושלים, שתייצג את העירייה גם בתחרות העובד המצטיין הארצית. הרטמן נבחרה הודות לעבודתה המסורה אותה היא ממלאת בהצטיינות ובנוסף פועלת למען הקהילה באיסוף סלי מזון למשפחות נזקקות.

העובדים המצטיינים של עיריית קרית אתא (צילום: דוברות העירייה)

העובדים המצטיינים של עיריית קרית אתא (צילום: דוברות העירייה)

במקום השני נבחר יוגב מעוז, מנהל מחלקת הגינון, בשל פעילותו המצטיינת במערך הגינון. בנוסף, מתנדב מעוז למען הקהילה על ידי קיום פעילויות שונות לבני הנוער בעיר בנושא שמירה על הסביבה. במסגרת "הקבוצה הירוקה" שהקים, מטפח מעוז, ביחד עם הקהילה, גינות קהילתיות לרבות עבור העדה האתיופית בשכונת נווה חן ומסייע בחלוקת מצרכי מזון לנזקקים.

במקום השלישי נבחרה לימור פיטרו, מזכירת מינהל הכספים בעירייה, על עבודתה המסורה הכוללת שיפור תהליכים שהביאו לייעול העבודה וקיצור לוחות הזמנים כולל פעילות חברתית וקהילתית.

פרץ: "קרית אתא עברה מהפכה של ממש בעשור האחרון בכל תחומי החיים. אני רוצה להודות בהזדמנות זו לכל העובדים, אשר מבצעים מלאכתם נאמנה לילות כימים. העובדים הם אלה המאפשרים לנו להוציא את המהפך לפועל ולהביא את העיר למקום שאנשים שואפים לחיות בו. אני מברך את העובדים המצטיינים על זכייתם. הם מהווים דוגמה אישית".

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. .יהודה

    לעובדים היקרים אל תעלבו רק העובדים שלא עושים כלום ופתאום עשו משהו מקבלים תצטיינים וגם אלה שמלחכי פנכה

  2. יהודה

    כל מי שלא עושה כלום ופתאום עשה משהו מקבל מצתיין וגם אלה שמלחכי פנכה

  3. נטע ברש

    אולי כדאי שהפקח ה"מצטיין" בני נחום יתחיל גם לעשות משהו חוץ מלשתות קפה עם כל בעלי העסקים? ואולי כדאי גם שיחליף את סטטוס הווטסאפ בטלפון העבודה שלו מ: 'לא להפריע אני ישן' למשהו שמכבד יותר את עיריית ביאליק העלובה?

  4. דייר הרחוב

    לפחות כשאתה אדון ראש העיר מר פרץ יעקב שככתה לטפח את כל רח הרצוג ולא רק את האזור שבוא אתה גר ידידי..אנחנו כמו כולם בניי אדם ולא רק את אילו שקרובים לצלחת שלך ואל תשכח שבזכות רח הרצוג אתה בכיסה..!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר