תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

כתב אישום נגד תושב קרית אתא: אנס ילדה בת 7 במחסן

בביתו של הנאשם נתפסו פרסומי תועבה, ובהם דמותם של קטינים וקטינות. חלק מפרסומי התועבה הוחזקו על גבי לא פחות מ-67 תקליטורים, ובהם לא פחות מ-185 סרטונים. זאת בנוסף ל-30 פרסומי תועבה בתקליטורים נוספים שהיו במחסן ועוד 31 סרטונים על דיסק און קי שהיו בביתו

פורסם בתאריך: 21.4.21 11:22

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום נגד ז'ק רביבו מקרית אתא, 59,  בגין עבירת אינוס של קטינה וכן בגין ריבוי עבירות של החזקה וצריכת פרסום תועבה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שונית קדם נימן ומאיה הרטמן, עולה, כי במהלך השנה האחרונה, בשעות אחר הצהריים, הגיעה ילדה כבת 7 לאזור הבניין שבו מתגורר הנאשם. הוא הבחין בה, קרא לה וביקש ממנה להתלוות עימו למחסן המצוי בבעלותו. הקטינה נכנסה למחסן, הנאשם סגר את דלת המחסן החל לגעת בה, ואז ביצע בה מעשה אינוס.

 

בחיפוש שערכה המשטרה בביתו של הנאשם התברר, כי במשך מספר שנים, ולכל הפחות מחודש אפריל 2016 ועד ליום מעצרו, הוא החזיק ברשותו פרסומי תועבה, ובהם דמותם של קטינים וקטינות, בני 14-3 שנים. חלק מפרסומי התועבה הוחזקו על ידי הנאשם במהלך התקופה בארגז במחסן, על גבי לא פחות מ-67 תקליטורים, ובהם לא פחות מ-185 סרטונים. זאת בנוסף ל-30 פרסומי תועבה בתקליטורים נוספים שהיו במחסן ועוד 31 סרטונים על דיסק און קי שהיו בביתו. בנוסף, עלה, כי במהלך התקופה הנאשם צרך בתדירות גבוהה פרסומי תועבה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר