ראשי הרשויות מאשכול המפרץ במפגש אצל ראש עיריית שפרעם (צילום: אשכול רשויות המפרץ)
ראשי הרשויות מאשכול המפרץ במפגש אצל ראש עיריית שפרעם (צילום: אשכול רשויות המפרץ)

ראשי רשויות מהקריות במפגן סולידריות בשפרעם. ומי לא בא?

ראשי הרשויות בקריות ובצפון, החברים באשכול רשויות המפרץ, נפגשו הבוקר עם ראש עיריית שפרעם, עורסאן יאסין, למפגן של דו קיום, סולידריות ופיוס. ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, שעירו היא השכנה הקרובה ביותר של שפרעם, לא הגיע למפגש

פורסם בתאריך: 18.5.21 16:30

ראשי הרשויות בקריות ובצפון, החברים באשכול רשויות המפרץ, נענו להזמנה של ראש עיריית שפרעם, עורסאן יאסין, והגיעו הבוקר (שלישי) למפגש בשפרעם תחת הכותרת "ישראל היא הבית. שומרים על לכידות אזרחית".

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי :"ברית ערים תאומות בכל העולם חייבת להתחיל כאן בין כל היישובים, ולא רק בחו"ל. אנחנו חייבים להיות המבוגר האחראי שיוכיח לכולם שאפשר לחיות יחדיו. אני מעריך את חברי, ראש עיריית שפרעם, שמגלה אכפתיות. אם הצלחנו לגרום במפגש זה ולו במעט להרגעת הלהבות אז אני שמח".

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני מברך על היוזמה של אשכול המפרץ לכנס את כל ראשי הרשויות באזור. כולי תקווה, כי המסר של דו קיום, סולידריות ופיוס שיוצא מכאן יגיע לכל חלקי הארץ. אני קורא למשטרת ישראל למגר את תופעת אחזקת כלי הנשק הבלתי חוקיים במגזר הערבי. הגיע זמן להחזיר את השקט והביטחון לרחובות".

 

 

יו"ר אשכול רשויות המפרץ וראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור: "אנו באשכול המפרץ עיר אחת גדולה – כל אחד מאיתנו הוא שכונה בעיר. אנחנו חיים במשותף בבריאות, בתחבורה ובחינוך. אנחנו רוצים להעביר במפגש הזה מסר של תקווה, של בתי ספר משותפים ואזורי תעסוקה משותפים. כולנו כאן ממשיכים לחיות יחד גם מחר".

ראש עיריית שפרעם, עורסאן יאסין: ״נולדתי בשפרעם, יש כאן עיר של דו קיום. אעשה ככל שאוכל תמיד שנחיה כאן יחדיו בהרמוניה".

במפגש השתתפו ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור, ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, ראש המועצה המקומית עוספיא, בהיג' מנסור, ראש המועצה המקומית ביר אלמכסור, חאלד חוג'יראת וראש המועצה האזורית זבולון, עמוס נצר.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, שעירו היא השכנה הקרובה ביותר של שפרעם, נעדר מהמפגש. מעיריית קרית אתא נמסר בתגובה: "יעקב פרץ נעדר מהמפגש בשל אילוצי לוח זמנים ופגישות מחוץ לעיר שלא ניתן היה לדחות או לבטל. הוא רצה מאוד להשתתף, אך לא היה יכול, לצערו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אריה

    מין הראוי היה שילכו ללוד או לעכו ויתמכו בראשי העיר היהודיים…האמת מאוד מאכזב

  2. איריס גלר ויזל

    אין על ראש עירית שפרעם אדם משכמו ומעלה איש יקר תמיד מגשר ומיישר הדורים יישר כוח עורסאן יאסין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר