קרית אתא מצטרפת לפנגו
קרית אתא מצטרפת לפנגו

החל ממחרתיים: חנייה בקרית אתא באמצעות פנגו

תושבי העיר והמבקרים בה יוכלו לחנות בכחול-לבן ברחבי העיר תמורת עלות של 3.55 שקלים לשעה בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:00 ובימי שישי בין השעות 13:00-08:00. בימי שבת וחגים החנייה תהיה חינם. מהעירייה נמסר, כי אכיפת החנייה תחל ביום ראשון הבא, 6 ביוני

פורסם בתאריך: 30.5.21 11:35

קרית אתא מצטרפת לפנגו. החל ממחרתיים (שלישי, 1 ביוני) יוכלו תושבי קרית אתא והמבקרים בה לשלם על חנייה בכחול-לבן באמצעות פנגו. בכך מצטרפת העיר לעשרות הערים שכבר חתמו הסכם עם פנגו. יחד עם זאת, בעירייה מבקשים להבהיר, כי אכיפת החנייה באמצעות פנגו תחל רק ביום ראשון הבא, 6 ביוני.

במסגרת ההסדר הארצי, יוכלו תושבי העיר והמבקרים בה לחנות ברחבי העיר תמורת עלות של 3.55 שקלים לשעה בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:00 ובימי שישי בין השעות 13:00-08:00. בימי שבת וחגים החנייה תהיה חינם.

 

 

פנגו מציעה לתושבי קרית אתא והאזור להירשם למסלול "פנגו סימפל", הכולל את שירות "זזתי" – פיצ'ר שיזכיר להם לסיים את החנייה ברגע שהם יוצאים עם הרכב מהחנייה וכך לחסוך בעלויות. בנוסף, אפליקציית פנגו מציעה מגוון שירותים נוספים כמו תשלום על דלק ובחנויות הנוחות של תחנות סונול, שירות חילוץ, תיקון פנצ'ר, תשלום בכבישי אגרה ושירותים נוספים המקילים על הנהג ונותנים לו מענה לכל צרכיו במקום אחד.

סמנכ"ל פיתוח עסקי בפנגו, שמוליק סיימון: "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו ולהוסיף את קרית אתא למצבת הערים, איתן אנחנו משתפים פעולה. נהגי העיר והמבקרים באזור יכולים מעתה ליהנות מעתה מהאפשרות לחנות בקלות באמצעות אפליקציית פנגו לצד שירותים מגוונים נוספים לנהג".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רז

    מצאו איך לחגוג כל חשבוננו….
    עיר לא מתוחזקת בכלל, העיקר בנו מגדל עריה הזוי בגודלו שלא מתאים ולא משתלב בנוף העירוני, ועדיין אף פעם אין מענה כשצריך.
    ברוך בורא החניה על מדרכה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר