לובה בסרבוב. "הקשר הנפשי ביני לבין בעלי חיים הוא חזק יותר מהקשר שלי עם אנשים"
לובה בסרבוב. "הקשר הנפשי ביני לבין בעלי חיים הוא חזק יותר מהקשר שלי עם אנשים"

ספא לבעלי חיים? יש דבר כזה

טרנד החיים הטובים לא פוסח גם על בעלי החיים. לובה בסרבוב פתחה ספא לחיות מחמד ברמת אלון, וולדבריה "אנשים צריכים להבין שהם חייבים להיות אחראים על בעלי החיים שהם מאמצים, גם כשזה מגיע לטיפוח. ובדיוק בשביל זה יש את הספא שלי"

פורסם בתאריך: 14.6.17 11:44

טרנד החיים הטובים כבר הפך מזמן לחלק אינטגרלי מאורח החיים, ומתחמי ספא הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. כעת מתברר שהטרנד לא פוסח גם על בעלי החיים, ואל הנישה הזאת נכנסה לובה בסרבוב.

בסרבוב, 29, פתחה ספא לחיות מחמד ברחוב יגאל אלון ברמת אלון, ואם תהיתם אלו שירותים מציע ספא מסוג זה, תופתעו לשמוע שבין הטיפולים המפנקים אשפר למצוא שם תספורות, חפיפות, פאן, טיפולי ציפורניים, ניקוי אוזניים ועוד. לבסרבוב יש אג'נדה ברורה: "אנשים צריכים להבין שהם חייבים להיות אחראים על כל בעל חיים שהם מאמצים, גם כשזה מגיע לטיפוח. ובדיוק בשביל זה יש את הספא שלי".

מאיפה נולד הרעיון הזה?

"תמיד אהבתי בעלי חיים, וכשהתחלתי לעבוד כאסיסטנטית של וטרינר הבנתי שמישהו צריך להיכנס אל נישת הטיפוח של חיות המחמד. הכל התחיל מדברים קטנים שבעקבותיהם התחלתי להתחבר לבעלי חיים חסרי בית. לצערי ואולי למזלי, הבנתי שהקשר הנפשי ביני לבין בעלי חיים הוא חזק יותר מהקשר שלי עם אנשים".

והעסק הזה תופס?

"כן, זה הולך טוב. מדובר בתחום שהולך ומתפתח עם הזמן".

 

בסרבוב. זה תחום שהולך ומתפתח כל הזמן"

בסרבוב. זה תחום שהולך ומתפתח עם הזמן"

 

את גם מגדלת בעלי חיים בבית?

"כמובן, יש לי כלבה וחתול, ואני נמצאת כל הזמן בסביבה של חיות. זה פשוט נותן לי מוטיבציה. אני חוזרת הביתה מרוצה מאוד, לא כמו מעבודה רגילה של תשע-חמש".

את פועלת גם בעמותות של עזרה לבעלי חיים?

"אני שוקלת להתנדב באיזושהי עמותה, אבל לפני כן אני חייבת לבסס את העסק שלי. אני רוצה לעזור לעמותת בדברים כמו תספורות בחינם לבעלי חיים, כי כאשר אנשים באים לאמץ כלב הם תמיד יקחו את זה שנראה הכי טוב והכי מטופח".

ויש לך שאיפות לעתיד מבחינת הספא?

"אני רוצה להתרחב ולשנות את המודעות של אנשים בנוגע לטיפוח בקרב בעלי החיים, ולקשר את זה לבריאות של החיות. כלומר לא צריך רק לדאוג לחיסונים אלא גם למראה הכללי. אני חושבת גם שצריך לשנות את הגישה של ספרי כלבים, כי מדובר ביצור חי שיש לו נשמה".

 

בסרבוב. "לא צריך רק לדאוג לחיסונים אלא גם למראה הכללי"

בסרבוב. "לא צריך רק לדאוג לחיסונים אלא גם למראה הכללי"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר