טל ואושרי אבוקסיס. "לא תיארנו שזה באמת יגיע לרמה כזאת של שיתופים" (צילום: יניר סלע)
טל ואושרי אבוקסיס. "לא תיארנו שזה באמת יגיע לרמה כזאת של שיתופים" (צילום: יניר סלע)

"את החתונה הזו יזכרו עוד הרבה זמן" (וידאו)

סרטון החתונה של טל ואושרי אבוקסיס, שבו נראים השניים נכנסים אל מתחת לחופה על כיסאות גלגלים, הפך לוויראלי וכבר זכה ליותר מ-360,000 צפיות. "המטרה היתה להעביר לאנשים את העוצמה, את הכוח ואת האמונה שהכל אפשרי", אומרת טל

פורסם בתאריך: 18.9.17 10:15

ספק רב אם טל (23) ואושרי (29) אבוקסיס ידעו שהיום המאושר בחייהם יהפוך ללהיט ויראלי. סרטון שצילמה חברתה של טל ביום חתונתם, כשהם נכנסים אל מתחת לחופה כששניהם על כיסאות גלגלים, זכה נכון להיום (שני) ליותר מ-360,000 צפיות, והמספר ממשיך לעלות.

האהבה בין השניים ניצתה במסגרת פעילות של בית הלוחם בחיפה, והם נישאו לאחר שמונה חודשי זוגיות. פלא שגם הגולשים ברשת התאהבו בהם?

טל, איך הכרתם?

"אושרי ואני הכרנו לפני עשרה חודשים בחופשה באילת מטעם בתי הלוחם. התחברנו וגילינו שיש בינינו הרבה מן המשותף, בלי שום קשר לכך ששנינו מתניידים בכיסאות גלגלים. אושרי הוא ממבשרת ציון והוא התאמן בבית הלוחם בירושלים, ואני מכרמיאל והתאמנתי בבית הלוחם בחיפה".

ממה נגרמה הנכות שלכם?

"אושרי עבר תאונת אופנוע לפני חמש שנים, ואני עברתי תאונת דרכים כשהייתי בת 5. חייל נרדם על ההגה ונכנס ברכב של הורי".

 

טל ואושרי אבוקסיס. "גילינו שיש בינינו הרבה מן המשותף, בלי שום קשר לכיסאות הגלגלים" (צילום: יניר סלע)

טל ואושרי אבוקסיס. "גילינו שיש בינינו הרבה מן המשותף, בלי שום קשר לכיסאות הגלגלים" (צילום: יניר סלע)

 

מי עוזר לכם בתפקוד היומיומי?

"אנחנו לא נעזרים באף אחד ביום יום, אנחנו עצמאים לחלוטין ומנהלים לבד את משק הבית. עם כל הקושי, המסר שלנו הוא להתגבר על כל המכשולים ולהבין שהקשיים לא אמורים למנוע ממך להקים משפחה, ליהנות, לבלות ואפילו לטוס לחו"ל. אנחנו חיים כמו אנשים רגילים. מה שבכל זאת מפריע הוא שברוב המקומות בארץ אין נגישות מלאה. יכול להיות שתהיה חניית נכים אבל אז תהיה גם מדרגה או עלייה תלולה שקשה לעלות אותה לבד. כשאנחנו חו"ל נוסעים לחו"ל דברים כאלה לא קורים ואנחנו לא צריכים עזרה מאף אחד".

סרטון הכניסה שלכם לחופה הפך לוויראלי. היה מאחוריו מסר שרציתם להעביר?

"חוץ מסרטון החופה היו גם סרטונים מהיום כולו שצילם יניר סלע. ישבנו וחשבנו על משהו שמתאים למה שאנחנו עושים ביום יום, וביום יום אנחנו עוסקים בספורט. לקחנו את זה לכיוון שאם אנחנו מסוגלים לעשות את זה אז כל אחד מסוגל לעשות את זה, ולאו דווקא בהקשר של ספורט אלא בכל דבר. אנשים אוהבים להתלונן ולא מבינים שיש התמודדויות הרבה יותר קשות בחיים, אבל למרות הקושי אפשר לעשות הכל. לא צריך לרחם על עצמך ולא צריך לוותר על עצמך. זו באמת היתה המטרה של הסרטון – להעביר לאנשים את העוצמה, את הכוח ואת האמונה שהכל אפשרי. בכל מקרה, את החתונה הזו יזכרו עוד הרבה זמן".

קיבלתם בוודאי המון תגובות על הסרטון.

"אנחנו מודים לכולם על הפרגונים, לא תיארנו שזה באמת יגיע לרמה כזאת של שיתופים. היו גם משפטים כמו 'הם משתמשים בנכות שלהם', אבל אני לא רואה את עצמי כבחורה נכה ולא מוכנה שיקראו לי נכה. למדתי בחיים שמה שאתה משדר כך יתייחסו אליך. אף פעם לא הראיתי שהכיסא מהווה עבורי מגבלה כלשהי. מהבחינה החברתית ומהבחינה הפיזית זה לא הגביל אותי אף פעם בדבר. כשאתה משדר כלפי חוץ שאתה כמו כולם כך מתייחסים אליך. אם הייתי משדרת רחמים עצמיים אז אנשים היו אומרים 'איזה מסכנה, חבל עליה', אבל במקרה שלי אנשים רואים בחורה צעירה שנראית טוב ושעושה הכל לבד".

 

טל ואושרי אבוקסיס. "למדתי בחיים שמה שאתה משדר כך יתייחסו אליך" (צילום: יניר סלע)

טל ואושרי אבוקסיס. "למדתי בחיים שמה שאתה משדר כך יתייחסו אליך" (צילום: יניר סלע)

 

מהי עמדתכם לגבי מחאת הנכים? השתתפתם בה?

"לא השתתפתי במחאה, אני תומכת בהם ומחזקת אותם מרחוק. אני אמנם מחוברת לעולם הזה אבל בדרכים אחרות כי אני לא רואה בעצמי נכה אלא בחורה בכיסא גלגלים. נכון שהקצבאות הן נמוכות וזה לא הגיוני, אבל אני תומכת מהצד ולא רואה את עצמי הולכת להפגין".

לסיום, מהן התוכניות שלכם לעתיד?

"השאיפה היא בית גדול וילדים. פשוט להגדיל את המשפחה, לא להחסיר דבר מהילדים ולטייל הרבה בחו"ל".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. טלי

    זוג מרגש
    מזל טוב לכם
    ליום חתונתכם,
    אושר שמחת חיים ♥️
    ובריאות ריגשתם אותי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר