קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן
קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן

מעבר לכל דמיון בקניון שער הצפון: פסטיבל מציאות מדומה לכל המשפחה

פסטיבל מציאות מדומה לכל המשפחה  - משחקי VR, סדנאות, סרטים ומפגש עם כוכבי "מיוזיקלי"

פורסם בתאריך: 5.8.19 14:08

דמיינו את עצמכם עומדים על קצה קורה בגג של גורד שחקים כשאתם צריכים ללכת לאורך הקורה מבלי ליפול מגובה 400 מטר! בשביל לחוות את החוויה המפחידה הזו, כבר לא צריכים להיות חובבי אקסטרים. כל מה שצריך הוא להגיע לפסטיבל המציאות המדומה לכל המשפחה בקניון שער הצפון בין ה-11-15 באוגוסט ולהתנסות בשלל חוויות, משחקים ופעילויות VR, לצפות במראות יוצאי דופן ולצאת מהיום יום שלנו אל עבר עולם בו הכל אפשרי – והכל ללא תשלום.

מציאות מדומה. תמונה ממאגר Ingimage

מציאות מדומה. תמונה ממאגר Ingimage

אז לאיזה עולם אתם רוצים להיכנס? אם בא לכם לשחק בתוך המציאות המדומה, תוכלו לבחור בארבעה מתחמי משחק שונים עם משקפי  Oculus Quest 2019. בנוסף, במתחם קורת הפחד תוכלו ללכת על הקורה התלויה באוויר ובמתחם מדבקות 3D תוכלו להצטלם עם מדבקות תלת מימדיות וליצור תמונה במציאות מדומה.

אפשר גם לשחק מחוץ למציאות המדומה ב-5 עמדות קונסולות משחק של סוני פלייסטיישן ואקס בוקס או להירגע ולצפות בסרט מדובב עם משקפי תלת מימד. רוצים ללמוד איך להכין משקפי תלת מימד בעצמכם? תוכלו להשתתף בסדנת יצירה של משקפי תלת מימד.

פעילות שיא עבור רבים מהילדים בפסטיבל תהיה סדנה של אפליקציית הסרטונים המוזיקלית מיוזיקלי עם כוכבי המיוזיקלי טל ולירן שיגיעו למפגש מעריצים וילמדו את הילדים איך לערוך סרטון ויראלי מגניב.  הילדים גם יוכלו לצפות במופע של טל ולירן המשלב קטעים משגרת היום יום בצורה מצחיקה במיוחד.

כוכבי מיוזיקלי טל ולירן. צילום: ליאב בן שמעון

כוכבי מיוזיקלי טל ולירן. צילום: ליאב בן שמעון

בנוסף לפסטיבל ייערכו מדי יום שני ורביעי בחודש אוגוסט שיעורי זומבה גולד שמאפשרים זמן איכות לסבא/סבתא עם הנכדים בפעילות משותפת ומהנה.  זומבה גולד משפר את הגמישות בקרב בני גיל הזהב, משפר את טווח התנועה והקואורדינציה ובעיקר מספק 45 דקות של  הנאה וכיף. השיעורים מתאימים גם לנכדים שמלווים את הסבים והסבתות, וכוללים שירים פופולריים של האמנים האהובים על הילדים, ריקודים שמתאימים לריקוד משותף לסבים ולנכדים, ריקודי זוגות ופעילות ספורטיבית על כיסאות.

הכניסה חופשית!

קניון שער הצפון, קריית אתא

פסטיבל מציאות מדומה

15/8/2018 – 11/8, ימים א'-ה', בין השעות 18:00 – 11:00 

זומבה גולד – כל חודש אוגוסט, ימי שני ורביעי ב-10:00

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר