פארק מים (צילום: Alexeybykov/depositphotos.com)
פארק מים (צילום: Alexeybykov/depositphotos.com)

כי מי לא היה רוצה להצטלם עם בובת שעווה של נחשון צוק?

פורסם בתאריך: 26.5.24 07:50

רוח יזמות מרעננת מנשבת במחוזותינו. סגני ראש העיר יוסי שלום ושרית גולן שטיינברג מקדמים יוזמה מעניינת להקמת לונה פארק או פארק מים גדול בחיפה. בלי גרם אחד של ציניות – באמת שכיף לראות חשיבה כזו מחוץ לקופסה. הקמה של פארק כזה משמעה יצירת משרות חדשות, עוד כסף לקופה הציבורית, וכמובן – הימצאותה של אטרקציה קרוב לבית. אין באמת סיבה לנסוע עד ראשון לציון או תל אביב כדי לעלות על רכבת עתירת לופים, או אם ניגרר למחוזות הפנטזיה המוחלטת – לצלם את הקטנה עם אדם בוגר שנסיבות חייו הביאו אותו ללבוש חליפת מיקי מאוס בחום יולי-אוגוסט.

אז ההצעות האלו הן אכן ראויות מאוד, ועל הדרך הן גם מעלות את התהייה מה עוד חסר לנו בחיפה. יש לנו את האיצטדיון הכי טוב בישראל ביי פאר, אוכל רחוב מצוין, הגנים הבהאיים, שני רכבלים וזהו פחות או יותר. אז מה יהיו החתיכות שישלימו את הפאזל החיפאי בדרך להפיכתנו לעיר טובה ומתקדמת יותר? אלו הן הצעותיי:

מוזיאון מדאם טוסו: יש אחד כזה בכל עיר גדולה ומכובדת באירופה. מעבר לכך שמדובר בפרה חולבת של מזומנים, אפשר להוסיף למוזיאון השעווה המפורסם גם טוויסט חיפאי מעניין – לצד פוטו אופים עם בראד פיט, ג'יי לו ונפוליאון יוכלו הילדים גם ליהנות מצילומים עם גרסת הדונג של גיבוריהם סטייל ראובן עטר, צ'רון שרי ודולב חזיזה. גם לסלבים מקומיים נוספים תישמר הזכות להיות מונצחים, שהרי מי מאיתנו לא ירצה לעשות סלפי עם אושיות שעווה חיפאיות על זמניות סטייל אריה גוראל, יונה יהב ונחשון צוק.

 

 

מתחם באנג'י: הרי הכרמל הם לוקיישן מושלם לקפיצה תהומית כשאתה רתום בחבל, ובפרפראזה על המשפט המפורסם – "ראה את עוספיה ומות". מעתה לא נצטרף להרחיק עד לניו זילנד כדי לקבל מכת אדרנלין בלתי אפשרית – קפיצה קטנה לשווייצרייה הקטנה, ואז קפיצה בכלל לא קטנה, ושאלוהים והחבל יהיו איתנו.

מוזיאון ימי: מי שהיה בברצלונה יוכל לספר רבות ונפלאות על האקווריום הענק והמופלא שהם מתחזקים שם בנמל. ובכן, בחיפה יש התשתית המתאימה, וכמובן הים (שהוא אגב אותו הים כמו בברצלונה, להלן תיכון). כן, אני יודע, יש בחיפה מוזיאון ימי, אבל עזבו אתכם מזה, אני מדבר איתכם על משהו מגניב – חדר עם דולפינים, פינת ליטוף צבים, ילדים מצטלמים עם צלופי הצלופח, הקמע הרשמי. דברים כאלו. כסף על הרצפה, חבר'ה, כסף על הרצפה.

מצפה כוכבים: אמנם התמזל מזלנו לצפות בכוכבים על הדשא כמעט מדי שבוע בסמי עופר, אבל אני מדבר כמובן על משהו בסדר גודל קצת יותר אוניברסלי – טלסקופ ענק על המוחרקה, אולי גם פלנטריום שמראה לנו בדיוק עד כמה אנחנו קטנים ביקום האינסופי הזה.

הצעות כמו אלו משקלן בזהב, אבל אני, פטריוט חיפאי, נותן אותן בחינם מתוך אהבה יוקדת למקום. לעבודה חברים, הביאו אלינו אטרקציות מרגשות והפכו את חיפה למגניבה שוב. רק אם אפשר, סיימו להיפטר קודם מהחזירים.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר