יעקב שחר. היינו אימפריה לפניו ונהיה אימפריה אחריו (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. היינו אימפריה לפניו ונהיה אימפריה אחריו (צילום: צלמוס)

לא לפחד כלל: יאללה יענקל'ה, תמכור

פורסם בתאריך: 31.12.17 14:47

במצב שבו לפרשנים נגמרו התשובות, לאוהדים נקרעו מיתרי הקול, ולתסכול בחדר ההלבשה אזלו הפתרונות הגיע הזמן למנף את המחאה לכיוונו של בעל הבית. כבר ברור שאבד הכלח על יעקב שחר והגיע הזמן שימכור את מכבי חיפה.

קלישאות שמופרחות אל חלל האוויר בדבר "התהליך", "רוח הקבוצה" ו"ה-DNA של המועדון" צריכות להוביל לשינוי מהותי ואמיתי בשפיץ של הפירמידה. יענקל'ה, תודה רבה על כל השנים, עכשיו לך הביתה.

מדי פעם מתפרסמת איזושהי כתבה שמצביעה על אחריותו של בעל הבית למצב מעורר הרחמים שהגענו אליו, ושבה מתוארת טרגדיה יוונית על אדם הורס במו ידיו את מפעל חייו. אבל בסופה נשאלת השאלה: אבל מי יקנה את הקבוצה?

אמנם הכדורגל הישראלי הוא לא ההשקעה האטרקטיבית ביותר עבור אילי ההון, אבל חשבו על כך: אדם שבכל זאת רוצה לחדור לשוק הישראלי ולזכות בפרסום תקשורתי בחינם ישמח לקנות מוצר איכותי כמו מכבי חיפה.

נכון, בשנים האחרונות המותג הזה הוא לא בדיוק פאר היצירה, אבל מהשנייה שבה מכבי תוצג על המדף יראה הקונה הפוטנציאלי מוצר כמעט מושלם, שצריך רק דחיפה קטנה כדי לחזור לגדולתו. נסו לחשוב מה היו הפרמטרים שלכם אם הייתם מחפשים להיכנס לעולם הכדורגל: למכבי יש את הקהל הנאמן והגדול בליגה, שמגיע לכל משחק באלפיו גם ברגעי השפל, שאינו לוקה בגזענות, בחוליגניזם או בהיסטוריה של התפרעויות שצריך לטפל בהם מן היסוד. אדרבה, מכבי מייצגת את המודל האידיאלי של דו קיום על הדשא, ומאז ומעולם היווה המועדון קרקע פורייה להשוויץ בה על השילוב של המגזרים השונים כדי ליצור חברה אידיאלית. כך שגם אם אתה מולטי מיליונר מאיחוד האמירויות ודאי תשמח לטפח מציאות זו.

לא מספיק? אז למכבי יש איצטדיון חדש מהניילונים. היכל לאומי שעוד לא זכינו לראות את הפוטנציאל שלו לאורך זמן כהר געש מתפרץ משום שהקבוצה לא מצליחה לרגש. דמיין, בעלים חדש, את האיצטדיון הזה בליגת האלופות, שייקח אותך למחוזות האגו טריפ וגם ישלשל לכיסיך העמוקים עוד קצת כסף. אם אתה לא מאמין שמכבי יכולה להגיע לשם, לליגה של הגדולות, אתה מוזמן להביט לאחור אל הקמפיינים האירופיים המרשימים של המועדון. ואם אתה חושש שתצטרך לעשות מהפכה מהיסוד, תשמח לגלות מחלקת נוער מפוארת עם שחקנים שהקריירה שלהם דעכה לאחר שעלו לבוגרים ונדבקו בכל החוליים שלה.

 

 

אבל לנו, הקהל, יש תנאי אחד ממך, הבעלים החדש: אל הדרך החדשה תצעד ביחד איתנו, לא על חשבוננו. אנחנו רוצים את הניהול הנכון שלך עם התשוקה של שחר. זו לא דרישה שאי אפשר לעמוד בה. מכבי חיפה היא מותג שכל מי שמפלרטט עם הספורט הישראלי היה חולם עליו.

עד שזה יקרה, שחר ימשיך לרדת פעמיים-שלוש בעונה לחדר ההלבשה כדי לצעוק על שחקנים כאילו שזה מזיז למשכורת השמנה שלהם, וימשיך להחתים מאמנים שעם מינוים יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי להציל את הקבוצה, וכעבור כמה חודשים זוכים במענק פיטורים מוגדל.

אבל השינוי הזה לא יקרה בלעדיכם. מעשיו זאת המטרה שלכם, שלנו: יענקל'ה, תודה רבה, עכשיו לך הביתה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני רייס

    האיש נראה מבוהל ,ולעצם העניין פרצופו הוא מצבה של המערכת ומכך ישירות מצב הקבוצה במגרש ,הפתרון הוא אחד וכפי שתואר בכתבה מדוייקת זו ,חובה שימכור וכמה שיותר מהר ,אין כבר שום ברירה אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר