פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)

התקבל היתר למגדל השני בפרויקט "אלמוג כרמל מערב"

קבוצת אלמוג קיבלה היתר בנייה למגדל השני בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בנוה דוד, והדיירים בבניינים הישנים יקבלו בקרוב הודעת פינוי לקראת הריסת המבנים הישנים ותחילת הבנייה. בימים אלה החלה המכירה המוקדמת של המגדל במחיר התחלתי של 1.84 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים

פורסם בתאריך: 19.12.22 11:18

קבוצת אלמוג מדווחת על התקדמות לשלב ב' בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בשכונת נוה דוד חיפה. החברה קיבלה היתר בנייה למגדל השני בפרויקט, והדיירים בבניינים הישנים עתידים לקבל בחודשים הקרובים הודעת פינוי לקראת הריסת המבנים הישנים ותחילת הבנייה. הבניין הראשון – "מגדל ים" – כבר נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והוא צפוי להתאכלס במהלך שנת 2023.

בימים אלה החלה המכירה המוקדמת של הבניין השני – "GAL" – במחיר התחלתי של 1.84 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים. במהלך המכירה המוקדמת יקבלו הרוכשים הנחה משמעותית ממחירי המחירון ושתי חניות תת קרקעיות.

המגדל כולל 166 יחידות דיור בתמהיל דירות של ארבעה וחמישה חדרים ודירות מיוחדות. דירות הארבעה חדרים הן בשטח של 100-84 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של 20-10 מ"ר. דירות החמישה חדרים הן בשטח של כ-122 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-23 מ"ר. בכל מגדל יהיו ארבע מעליות מהירות, חדר עגלות ואופניים, ולובי עם יציאה למועדון הדיירים (חדר גיימינג ופנאי). הפרויקט נבנה על קרקע בשטח של 16 דונם, והוא כולל פיתוח סביבתי נרחב של בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים ומתקני שעשועים וספורט אתגרי. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.

 

 

סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג רקפת להב: "כחברה שמתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, הניסיון לימד אותנו שפרויקטים חדשים אשר נבנים בשכונה ותיקה מצריכים מידה לא מבוטלת של אמונה מצד הרוכשים, כאשר התושבים המקומיים מתקשים לרוב להאמין שהשינוי הגדול שהובטח להם אכן יקרה. לשמחתנו, ערב היציאה לשיווק של המגדל השני בפרויקט, אנו כבר עדים לשינוי הגדול המתחולל ורואים איך החזון קורם עור וגידים – השכונה הוותיקה משנה את פניה, ובתי השיכונים הופכים אט אט למגדלים מודרניים, ותושבים משכונות אחרות שלפני כן לא שקלו את נוה דוד כאפשרות מגורים מבינים את הפוטנציאל העצום שגלום בה וקונים בה דירות. בד בבד נכנסים עוד יזמים לשכונה, ופרויקטים נוספים צפויים להבשיל ולהשלים את התמונה. התקדמות הפרויקט שלנו בולטת לטובה בשטח, ובשנה הקרובה כבר יאוכלס הפרויקט במשפחות הראשונות. המגדל השני ייבנה על הנקודה הגבוהה ביותר בשכונה, מה שמבטיח לרוכשים נוף נהדר עם גובה שלא ניתן להשתוות לו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר