שלום שטרית (צילום: סם יצחקוב)
שלום שטרית (צילום: סם יצחקוב)

בית המלון הראשון בקריות יוקם בקרית מוצקין והוא יהיה בהשראת יורודיסני

ממש מלונות מקבוצת שתית זכתה במכרז של רמ"י להקמת מלון ראשון בקרית מוצקין ותשקיע בפרויקט כ-50 מיליון שקלים. המלון, שייקרא "פארק עדן", ישתרע על שטח של כ-3.5 דונם בצמוד לחי-פארק ולהיכל התיאטרון וימנה כ-120 חדרים. בכל חדר תהיה דמות של דיסני ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות

פורסם בתאריך: 9.4.24 16:27

ממש מלונות מקבוצת שתית זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) להקמת בית מלון ראשון בקרית מוצקין, שיכלול כ-120 חדרים בשטח של 3.5 דונם בתמורה ל- 4.5 מיליון שקלים. החברה מתכוונת להשקיע בפרויקט עוד כ-50 מיליון שקלים. בית המלון, שיוקם בצמוד לחי-פארק ולהיכל התיאטרון, יהיה בקונספט ייחודי המותאם למשפחות בסגנון יורודיסני.

שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "בית המלון ייצר חוויה אחרת למשפחות. אנחנו מתכוונים לעשות שיתוף פעולה עם התיאטרון ולהביא הצגות מיוחדות המותאמות לילדים. אנחנו אוהבים לעשות דברים חלוציים, כמו מלון קדם שפתחנו בטירת הכרמל, שהוא מלון בריאות וספא. היו בשעתו מי שהרימו גבה, והיום הוא אחד המלונות המצליחים בארץ".

 

 

שטרית מוסיף: "נייצר ערך מוסף גם בתחום הכנסים. כיום, אין בית מלון באזור שיכול לארח כנסים ואירועים ואנחנו מתכוונים להציע את כל הפסיליטיז לעסקים. במלון ייבנו גם בריכה וספא הן להורים בסופי השבוע והן לאנשי עסקים שיתארחו באמצע השבוע. המלון יעוצב בהשראת יורודיסני, בכל חדר תהיה דמות של דיסני, ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות, ממש ממלכה לילדים ולמשפחות.

"אנחנו ממשיכים את המפעל הציוני של בניית הארץ, מהצפון ועד הדרום, כחלק מהתחדשות וראייה לעתיד טוב יותר. דווקא בימי מלחמה הכי חשוב זה לייצר דברים חדשים, שמחה ותקווה לעתיד. הילדים הם העתיד שלנו, ואני מתכוון לבנות מלון שיהיה גן עדן עבורם ולקרוא למקום 'פארק עדן'".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר