פרויקט זיו ארט בנאות פרס (הדמיה: Ar creative)
פרויקט זיו ארט בנאות פרס (הדמיה: Ar creative)

נותרו שלוש דירות פנטהאוז למכירה בפרויקט זיו ארט בחיפה

אחת מדירות הפנטהאוז נמצאת בקומה ה-17 של המגדל הכלול בפרויקט, ושתי הדירות האחרות בקומה השמינית של שניים מהבניינים הנוספים. הגישה לדירת הפנטהאוז במגדל - באמצעות מעליות שקופות

פורסם בתאריך: 18.6.17 07:31

בפרויקט המגורים זיו ארט שיוזמת קבוצת זיו בבעלות איש העסקים יואב זיו בשכונת נאות פרס בחיפה נותרו למכירה שלוש דירות בלבד, כולן דירות פנטהאוז. הפרויקט כולל הקמה של 132 דירות בחמישה בניינים – מגדל של 17 קומות וארבעה בניינים של שמונה קומות כל אחד. אחת משלוש דירות הפנטהאוז שנותרו למכירה בפרויקט נמצאת בקומה ה-17 של המגדל והשתיים האחרות נמצאות בקומה השמינית של שניים מבין ארבעת המבנים הנוספים.

מנכ"ל חברת אתגרים – שיווק פרויקטים בבנייה נתנאל ארנון, המשמש גם כמנהל השיווק של פרויקט זיו ארט: "דירת הפנטהאוז במגדל היא דירה מפוארת שנשקף ממנה נוף מדהים לים. כבר בשלב העלייה אל דירת הפנטהאוז ניתן להתרשם מהנוף מכיוון שהגישה אליה היא באמצעות מעליות שקופות". לדבריו, גם גובה חלל חדרי דירת הפנטהאוז הוא מרשים – 3.2 מטרים –  בשונה מהסטנדרט הנפוץ של 2.6 מטרים.

מלבד דירות פנטהאוז כולל תמהיל הדירות בפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים אבריל, דירות של ארבעה וחמישה חדרים ודירות גן. בניית הפרויקט נמצאת בשלבי סיום, ולדברי ארנון אכלוס הפרויקט צפוי בחודשים הקרובים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר