כיכר צייזל המשודרגת (הדמיה: חברת יפה נוף)
כיכר צייזל המשודרגת (הדמיה: חברת יפה נוף)

הוגדל התקציב לשיקום כיכר צייזל בקרית חיים

ועדת הכספים של עיריית חיפה הגדילה את התקציב לשיקום הכיכר בקרית חיים ב-200,000 שקל שישמשו לריצוף, לגינון ולשדרוג התאורה בכיכר

פורסם בתאריך: 18.5.17 18:24

ועדת הכספים של עיריית חיפה אישרה בישיבתה ביום שני תוספת של 200,000 שקל לפרויקט שיקום כיכר צייזל בקרית חיים שמבצעת העירייה בימים אלה. בדברי ההסבר לתוספת התקציבית צוין בסדר היום של ישיבת ועדת הכספים כי מדובר ב"השלמת עבודות".

במענה לשאלת "כלבו – חיפה והצפון" נמסר מהעירייה כי התוספת נועדה לפעולות נוספות לשדרוג המרחב הציבורי הגובל במתחם המסחרי הקטן שליד הכיכר. "בשטחים הציבוריים של מתחם זה יבוצעו ריצוף ועבודות גינון וגם התאורה במקום תשודרג, ולשם כך היתה נחוצה התוספת התקציבית", נמסר מהעירייה.

כיכר צייזל, אשר נמצאת במפגש הרחובות ורבורג, דגניה, האיצטדיון ואח"י אילת, עמדה מוזנחת במשך שנים ארוכות. כעת הכיכר נבנית למעשה מחדש לפי תכנון של אדריכלית הנוף חוה ברקן. במרכז הכיכר נבנה גן ציבורי חדש, ובראשו תוקם נקודת תצפית שאליה יוביל שביל הולכי רגל. בכיכר יוקמו פינות ישיבה, יוצבו ספסלים מוצלים ותותקן מערכת תאורה דקורטיבית. כמו כן יבוצע בכיכר פיתוח נופי נרחב הכולל שתילת עצים וגינון.

הפרויקט, שעלותו היא כמיליון וחצי שקל, מבוצע באמצעות החברה העירונית יפה נוף ויישומו יימשך כחצי שנה. בשנה שעברה אושרו מיליון וחצי שקל לפרויקט, ובעקבות התוספת שאושרה יגדל התקציב ל-1.7 מליון שקל.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר