צועדים לאורך חופי חיפה (צילום: רמי שלוש)
צועדים לאורך חופי חיפה (צילום: רמי שלוש)

פורסם המכרז להקמת רצף הטיילות בחופי חיפה

את ההצעות לסלילת השבילים החדשים להולכי רגל ולאופניים ניתן להגיש עד 22 ביוני. לפי הודעת חברת יפה נוף, העבודות יימשכו עשרה חודשים מיום קבלת צו התחלת העבודה

פורסם בתאריך: 9.6.17 08:25

החברה העירונית יפה נוף פרסמה את המכרז להקמת שבילים להולכי רגל ולאופניים שביצועם יאפשר רצף של טיילות לאורך כל חופי העיר – מתחילת טיילת בת גלים בצפון ועד לקצה טיילת דדו בדרום. בהודעתה של יפה נוף על קיומו של המכרז צוין כי תקופת הביצוע של הפרויקט תימשך "עשרה חודשים ממועד קבלת צו התחלת עבודה". עוד צוין כי ניתן להגיש הצעות במכרז עד 22 ביוני.

הנדבך המשמעותי ביותר בפרויקט החדש הוא סלילת שביל להולכי רגל לצד שביל אופניים בין מחלף אלנבי בבת גלים לבין המכון לחקר הימים והאגמים בקצה פארק שקמונה. השבילים החדשים ייסללו לאורך 1.2 ק"מ ברחוב יוברט המפרי – במקטע היחיד שבו חסרה כיום טיילת בין בת גלים לחופים הדרומיים.

לאורך השנים הוצגה על ידי תושבים העוסקים בפעילות ספורט דרישה ציבורית להשלמת טיילת במקטע זה, שבו קיים כביש ישן ומשובש. תנאי המסלול הקיים לאורך רחוב יוברט המפרי, שאינם אידיאליים לפעילות ספורט וצעידה, גורמים לכך שרבים מהעוסקים בפעילות ספורטיבית לאורך החופים מוותרים על השימוש במקטע זה, ובכך נקטע מבחינתם הרצף הטבעי של הפעילות הספורטיבית.

נדבכים נוספים בפרויקט השלמת רצף הטיילות והשבילים הם סלילת שביל אופניים לאורך חופי דדו וזמיר בתוואי של 2.4 ק"מ סמוך לכביש שממערב למסילת הרכבת, וסלילת שביל אופניים נוסף בפארק הכט לאורך מקטע של 600 מטר שיחבר את השביל הקיים בפארק (מקטע של 1.5 ק"מ) עם המכון לחקר הימים והאגמים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    עדיף לבצע את שיקוע הרכבת לפני כל תיכנון אחר
    פארק הכט הוא הפארק היחידי בעולם שחוצה אותו רכבת כשהתדירות שלה רק עולה עם הזמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר