טקס הנחת אבן הפינה למלון גני המושבה (צילום: ראובן כהן)
טקס הנחת אבן הפינה למלון גני המושבה (צילום: ראובן כהן)

הונחה אבן הפינה למלון גני המושבה היוקרתי בחיפה

המלון יכלול 160 חדרים, חלקם סוויטות וחלקם חדרי בוטיק. הוא מוקם בשדרות בן גוריון סמוך לגנים הבהאיים ויהיה חלק מקומפלקס בסגנון שרונה מרקט

פורסם בתאריך: 17.10.17 21:38

טקס הנחת אבן פינה למלון גני המושבה היוקרתי שיוזמת חברת מ.מ.ש מלונות בוטיק מקבוצת שתית, השייכת לאיש העסקים שלום שטרית, נערך הערב (שלישי) באתר הבנייה של המלון במושבה הגרמנית בחיפה.

המלון, שיכלול כ-160 חדרים – חלקם סוויטות וחלקם חדרי בוטיק – מוקם בפינת שדרות בן גוריון-רחוב הגפן, סמוך לגנים הבהאיים, והוא יהיה חלק מקומפלקס מלונאות ומסחר שיוזם שטרית ושיכלול גם מרכז כנסים, מרכז מסחרי בשטח של כ-3,000 מ"ר בסגנון של שרונה מרקט בתל אביב, וחניון ציבורי של כ-200 מקומות חניה שמיועד הן לאורחי המלון ומרכז הכנסים והן ללקוחות המרכז המסחרי.

לפני כחודשיים החלו עבודות החפירה במסגרת העבודות להקמת הפרויקט שתוכנן על ידי משרד אורן אדריכלים, והערב נערך האירוע הרשמי לציון התחלת העבודות.

מלון גני המושבה מתווסף לרשימת הפרויקטים המלונאיים של קבוצת שתית באזור חיפה, שעמה נמנים מלון וילה כרמל שנפתח במרכז הכרמל בשנת 2009, מלון וילה ביער שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים במורדות הדרומיים של הכרמל, ומלון נוסף שבנייתו מקודמת בין שדרות הנשיא לרחוב יפה נוף במרכז הכרמל.

 

מלון גני המושבה (הדמיה: Evolve Media)

מלון גני המושבה (הדמיה: Evolve Media)

 

"שטרית הוא איל המלונאות של חיפה בשנות ה-2000, והמקום הזה יהיה שלאגר", אמר בטקס ראש העיר יונה יהב, "מלון גני המושבה הוא מהחשובים שבין עשרות בתי מלון הנבנים בשנים האחרונות בעיר. המלון ממוקם בלב המושבה הגרמנית, שמצדה האחד הסמוך למלון מצויים הגנים הבהאיים ומצדה השני תוקם חזית הים העירונית שתציב את חיפה במקום הראוי לה בשורה אחת עם ערי התיירות המובילות בעולם".

שטרית אמר באירוע: "בכוונתנו לבנות משהו חדש ושונה שיביא ניחוח חדש לעיר ויוסיף עוד כ-160 חדרים שנחוצים כל כך בחיפה. אם אנחנו רוצים שתורגש קפיצת מדרגה באירוח תיירים בעיר, יש צורך בבניית בתי מלון גדולים ולא רק מלונות בוטיק קטנים שנבנו בשנים האחרונות בעיר. אני מאמין בחיפה ולוקח את הדגל לידי. שלושת המלונות שאני בונה כעת יוסיפו כ-500 חדרים ל-1,400 החדרים שמציעה היום העיר".

שטרית התייחס גם לנחיצות באטרקציות תיירותיות נוספות בעיר ואמר: "חיפה וקברניטיה הגדירו אותה כעיר שמקדמת את עצמה לכיוון פיתוח תשתיות נוספות של תיירות, ודובר על לפחות חמישה מוקדי תיירות חדשים בחיפה, ובהם פרויקט חזית הים העירונית במערב הנמל בדומה לברצלונה. בשנים האחרונות יש גידול בתחום התיירות בחיפה. מלונות מביאים תיירים".

באירוע השתתף גם מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר