ח"כ דוד אמסלם (צילום: אמיל סלמן)
ח"כ דוד אמסלם (צילום: אמיל סלמן)

הצעת חוק: הגבלת הכהונה במועצה הארצית לתכנון ובנייה

ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת בראשותו של ח"כ דוד אמסלם דנה בשינויים מוצעים בחוק התכנון והבנייה, ובהם הצעת חוק ממשלתית להגבלת הכהונה במועצה הארצית לשתי קדנציות

פורסם בתאריך: 20.12.17 19:59

ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת בראשותו של ח"כ דוד אמסלם (הליכוד) דנה היום (רביעי) בכמה שינויים מוצעים בחוק התכנון והבנייה, ובהם הצעת חוק ממשלתית להגבלת הכהונה במועצה הארצית לתכנון ובנייה. לפי הצעת החוק, תקופת כהונתו של כל אחד מחברי המועצה תוגבל לשתי קדנציות שכל אחת מהן תימשך חמש שנים, כלומר הוא יוכל לכהן בתפקידו עשר שנים. כיום כהונת חברי המועצה הארצית אינה מוגבלת בזמן.

 

 

המועצה הארצית, המורכבת מ-36 חברים, היא מוסד התכנון הגבוה ביותר בהיררכיה של רשויות התכנון, ולהכרעותיה השפעה רבה על עתידה של חיפה. השפעה זו נובעת בעיקר מכך שהמועצה הארצית היא רשות התכנון שממליצה לממשלה על אישור תוכניות מתאר ארציות, שבחלקן כלולה חיפה, כגון תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה (תמ"א 38). כך למשל בנובמבר אשתקד המליצה המועצה הארצית לממשלה על יישום שינוי לתמ"א 38 וכעבור כחודש אישרה הממשלה את השינוי המוצע.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צפוני

    להגביל כהונת ראשי עירייה לשתי קדנציות. לא לבחור ראשי ערים מעבר לשתי קדנציות לטובתם , לטובת אנשים הקרובים אליהם וכל התושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר