המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)
המטרונית (צילום: חברת יפה נוף)

פורסם מכרז למקטע השני של המטרונית לנשר

חברת יפה נוף פרסמה מכרז לשירותי ניהול הביצוע של העבודות מצומת הצ'ק פוסט לאיצטדיון הכדורגל של נשר. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 22 בינואר. בהמשך יוארך קו זה עד לקיבוץ יגור

פורסם בתאריך: 26.12.17 10:36

נמשכת התקדמות המהלכים ליישום פרויקט הארכת קו המטרונית מזרחה – מחיפה לנשר ולקיבוץ יגור. החברה לתשתיות ותחבורה יפה נוף, השייכת לעיריית חיפה, פרסמה מכרז לשכירת שירותי ניהול הביצוע של העבודות להקמת המקטע השני של הפרויקט – מצומת הצ'ק פוסט בחיפה עד לאיצטדיון הכדורגל של נשר ברחוב בר יהודה בעיר. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 22 בינואר.

המקטע הראשון של הפרויקט – מגשר פז ועד צומת הצ'ק פוסט – נמצא כבר בשלב ביצוע. המקטע השלישי שבו תנוע המטרונית יתחיל באיצטדיון נשר ויסתיים בקיבוץ יגור. הפרויקט להארכת קו המטרונית מזרחה, המכונה פרויקט מטרונית נשר, כולל קו חדש באורך של שבעה ק"מ המבוסס על תשתית כבישים קיימת.

 

 

באוגוסט 2013 החלה הפעלת פרויקט המטרונית הכולל שלושה קווי נסיעה בין חיפה לקריות, אשר זוכים לנתיב נסיעה בלעדי במסלול מופרד לאורך רוב נתיבי נסיעתם. מאז קודמו, נוסף על קו המטרונית מחיפה לנשר וליגור, יוזמות להארכת פרויקט המטרונית ליעדים נוספים, ובהם רכס הכרמל, עכו וטירת כרמל.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר