שר השיכון יואב גלנט בכנסת (צילום: אוליבייה פיטוסי)
שר השיכון יואב גלנט בכנסת (צילום: אוליבייה פיטוסי)

אושרה הארכת חוק הדיור הציבורי

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט יזם את ההארכה של החוק המאפשר לדיירי הדיור הציבורי לרכוש את הדירות שבהן הם מתגוררים. הכנסת אישרה את החוק בקריאה ראשונה

פורסם בתאריך: 30.1.18 13:38

הכנסת אישרה אתמול (שני) בקריאה ראשונה את הצעת החוק שהגיש שר הבינוי והשיכון יואב גלנט להארכת חוק הדיור הציבורי בחמש שנים נוספות, לרבות בחיפה. תוקפו של החוק, אשר מאפשר לדיירי הדיור הציבורי לרכוש את הדירות שבהן הם מתגוררים, עתיד לפקוע בסוף השנה, ולכן מקדם גלנט את הארכתו.

על פי החוק, דיירי הדיור הציבורי זכאים לרכוש את הדירה שבה הם מתגוררים בהנחה משמעותית של עד 50 אחוז בהתאם לוותק המגורים בדירה.

גלנט: "חוק הדיור הציבורי מסייע לאלפי משפחות לצאת ממעגל העוני ובמקביל מאפשר רכישת דירות חדשות לדיור הציבורי. מדובר בפעולה נוספת במשימתנו הלאומית לצמצם פערים ולסייע לשכבות המוחלשות בחברה. אנו רואים בכך ערך עליון ונמשיך לעשות כן למען הציבור בישראל".

 

 

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר: "הצעת החוק מצטרפת לשורה של צעדים שמוביל השר לשיקום ולחיזוק מערך הדיור הציבורי. בשנתיים האחרונות הושקע תקציב של יותר מחמישה מיליארד שקל בסיוע בדיור, מתוכם שלושה וחצי מיליארד שקל הופנו לטובת סיוע בשכר דירה לזכאים שאותו מממשים כיום 165,000 משקי בית, ו-1.8 מיליארד שקל הושקעו בחיזוק מערך הדיור הציבורי באמצעות רכישה של 1,400 דירות שהתווספו למלאי הדירות הציבורי, ובשיפוץ ובתחזוקה של דירות קיימות".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר