העבודות ברחוב הס (צילום: ראובן כהן)
העבודות ברחוב הס (צילום: ראובן כהן)

שיפוץ רחוב הס יימשך גם לחלקו השני

לפי סיכום בין פעילי מועצת הדר לראש העיר חיפה יונה יהב ובכירים בעירייה, הקטע שבין רחוב מונטיפיורי ועד רחוב רש"י יעבור גם הוא שיקום הוליסטי

פורסם בתאריך: 19.2.18 08:04

בישיבה שהתקיימה לאחרונה בעיריית חיפה בין פעילי מועצת הדר הכרמל הפועלים להתחדשות השכונה לראש העיר יונה יהב ובכירים בעירייה סוכם כי העירייה תבצע פרויקט הוליסטי לשיקום התשתיות במרחב הציבורי ברחוב הס ברמת הדר גם בחלקו השני של הרחוב.

לפני כחודשיים החלה העירייה בביצוע פרויקט לשיקום התשתיות במרחב הציבורי ברחוב מונטיפיורי ובחלק מרחוב הס. הפרויקט כולל שדרוג של התשתיות ברחוב מונטיפיורי לכל אורכו ובקטע קטן ברחוב הס – ממפגש הרחובות הס וארלוזורוב עד למפגש הרחובות הס ומונטיפיורי.

 

 

בפגישה עם יהב, שנערכה במסגרת תהליך קבוע של מפגשים בין הצדדים לבחינת מיזמים להתחדשות השכונה, העלו פעילי מועצת הדר הכרמל את הצורך בשיקום התשתיות גם בחלק השני של רחוב הס – ממפגש הרחובות הס ומונטיפיורי ועד למפגש הרחובות הס ורש"י. בסיום הדיון סוכם שגם החלק השני, המהווה את רוב שטחו של הרחוב, יזכה לחידוש תשתיות שיבוצע עם סיום העבודות בפרויקט הנוכחי.

בדומה לעבודות בפרויקט הנוכחי, גם במסגרת חידוש החלק השני של רחוב הס יוחלפו התשתיות התת קרקעיות הישנות של מערכות המים, הביוב והניקוז, תשודרג מערכת תאורת הרחוב, ייסללו מחדש הכביש והמדרכות ויבוצעו עבודות גינון.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר