העבודות ברחוב הס (צילום: ראובן כהן)
העבודות ברחוב הס (צילום: ראובן כהן)

החל שיקום הרחובות הס ומונטיפיורי

הפרויקט כולל החלפה של תשתיות, סלילה של הכבישים והמדרכות, שדרוג של מערכת התאורה וגינון. העבודות יימשכו כ-15 חודשים ועלותן היא כארבעה וחצי מיליון שקל

פורסם בתאריך: 27.12.17 08:27

עיריית חיפה החלה בביצוע הפרויקט לשיקום התשתיות במרחב הציבורי ברחוב מונטיפיורי ובחלק מרחוב הס ברמת הדר. כפי שפורסם כאן לפני חמישה חודשים, הפרויקט כולל החלפה של התשתיות התת קרקעיות הישנות של מערכות המים, הביוב והניקוז, ולאחר מכן שדרוג של מערכת תאורת הרחוב וסלילה מחודשת של הכביש והמדרכות. כמו כן כולל הפרויקט הוספת מקומות חניה, עבודות גינון ונטיעת עצים.

העבודות יימשכו 15 חודשים ועלותן היא כארבעה וחצי מיליון שקל. יצוין כי את הדרישה לשדרוג התשתיות בהדר מובילה בשנים האחרונות מועצת הדר, אשר פועלת לחידוש השכונה.

 

 

מדוברות העירייה נמסר: "העבודות מתבצעות לאחר הליך שיתוף ציבור, שבמסגרתו התקיים מפגש תושבים במתנ"ס הדר ושאליו הוזמנו כל הדיירים ובעלי הנכסים בשני הרחובות. במפגש שבו השתתפו נציגי העירייה בראשותו של ראש מינהל התפעול דוד לוריא הוצגה תכנית העבודה ונשמעו הערות ובקשות התושבים שהוטמעו בתוכנית המבוצעת. במהלך העבודות תיאסר לסירוגין כניסת רכבים לרחובות שבהן מתבצעת העבודה, למעט לדיירי המקום שקיבלו תווי דייר המאפשרים מעבר חופשי וחניה הן ברחוב הס והן ברחוב מונטיפיורי למשך כל תקופת העבודות".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חצי שנה לכביש ומדרכה??

    5 חודשים לשני רחובות קטנים.. מה?! עובדים בצב של צב הפוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר