רחוב הס
רחוב הס

בשורה לתושבי הדר: הרחובות הס ומונטיפיורי ישופצו

העבודות יחלו לקראת סוף שנת 2017 ויכללו החלפה של התשתיות התת קרקעיות הישנות של מערכות המים, הביוב והניקוז, ולאחר מכן שדרוג של מערכת תאורת הרחוב וסלילה מחודשת של הכביש והמדרכות

פורסם בתאריך: 2.8.17 07:56

פרויקט גדול נוסף של שיקום תשתיות במרחב הציבורי ברובע הדר ייצא לדרך בקרוב, והפעם שדרוג של שני רחובות במקביל – הס ומונטיפיורי אשר נמצאים ברמת הדר ומחוברים זה לזה.

בהתאם לתוכנית העבודה העירונית יחל השיפוץ של שני הרחובות כבר לקראת סוף שנת 2017 ויכלול החלפה של התשתיות התת קרקעיות הישנות של מערכות המים, הביוב והניקוז, ולאחר מכן שדרוג של מערכת תאורת הרחוב וסלילה מחודשת של הכביש והמדרכות. שני הרחובות הוותיקים מתאפיינים בתשתיות מיושנות, וההחלטה לשדרגם היא בשורה לתושבים שהמתינו שנים ארוכות לשינוי במרחב הציבורי בסביבת מגוריהם.

בינואר 2014 דיווח עיתון "כלבו" כי כ-30 מתושבי רחוב הס וסביבתו קיימו אסיפת תושבים שבה הם דנו בהמשך מאבקם לריבוד הכביש והמדרכות של הרחוב. התושבים טענו אז כי הכביש לא רובד מאז סלילתו לראשונה לפני כ-60 שנה, וכי במענה לדרישתם מהעירייה שזו תרבד את כביש הרחוב ותהפוך אותו ראוי לנסיעה הם נענו כי בעוד כמה שנים תבצע העירייה ברחוב פרויקט הוליסטי לשיקום תשתיותיו, לרבות התשתיות התת קרקעיות, ולכן ריבוד זמני הוא בזבוז כסף. תשובה זו לא הניחה אז את דעתם של התושבים, אך כעת כבר ניתן לומר שהלחץ הציבורי היה אפקטיבי. פרויקט שיקום התשתיות ברחובות הס ומונטיפיורי הוא תוצר נוסף של הממשק שמקיימת העירייה עם פעילי מועצת הדר אשר פועלים להתחדשות השכונה, וזאת בהמשך לעבודות תשתיות נרחבות שיזמה העירייה בשנים האחרונות ברחבי השכונה, ובהם פרויקט שיפוץ רחוב הלל שכבר בוצע ופרויקט שיפוץ רחוב בן יהודה אשר מבוצע בימים אלה.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר