פרויקט "SEA VIEW" (הדמיה: AA STUDIO)
פרויקט "SEA VIEW" (הדמיה: AA STUDIO)

ארבע דירות נוספות נמכרו בפרויקט "SEA VIEW" בטירת כרמל

אחרי שנמכרו כל 72 הדירות במגדל בן 17 הקומות ונוספו לו עוד שמונה דירות, ממשיך הפרויקט להיות פופולרי. "היה לנו חשוב ליזום בנייה של שתי קומות נוספות כדי לאפשר לכמה שיותר צעירים דיור בהישג יד", אומר היזם שלום שטרית

פורסם בתאריך: 12.3.18 19:06

נמשך הביקוש לדירות בפרויקט היוקרה "SEA VIEW" שמקימה חברת שתית, שבבעלות איש העסקים שלום שטרית, בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד עוזי גורדון אדריכלים, כלל בתחילה בניית מגדל בן 17 קומות ובו 72 דירות. לאחר שכל הדירות נמכרו קידמה שתית יוזמה לתוספת של שתי קומות ובהן שמונה דירות. כעת מדווחת שתית כי בחודש שחלף מאז קבלת היתר בנייה לתוספת של שתי הקומות היא כבר מכרה ארבע דירות מתוך שמונה הדירות שמתווספות לפרויקט.

 

 

בעקבות תוספת הקומות יכלול הפרויקט בסיום הבנייה 80 דירות ב-19 קומות. תמהיל הדירות המתווספות לפרויקט כולל דירות של שלושה, חמישה ושישה חדרים. בהודעתה של שתית על הפרויקט הודגשו יתרונות מיקומו במרחק נסיעה קצר מאזור ההייטק והקניות בדרום חיפה, מחופי הים ומהפתח הדרומי של מנהרות הכרמל.

שטרית: "מכיוון שהצעירים מחפשים פתרונות דיור בני השגה היה חשוב לנו ליזום בנייה של שתי קומות נוספות בפרויקט, ובכך לאפשר לכמה שיותר צעירים אפשרויות דיור בהישג יד".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר