השטח המיועד לחניון החנה וסע ליד קיבוץ יגור (צילום: אביב מלכי)
השטח המיועד לחניון החנה וסע ליד קיבוץ יגור (צילום: אביב מלכי)

תוכנית החנה וסע בכניסה לחיפה מגיעה לשלב ההכרעה

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תדון בשבוע הבא בתוכנית להקמת החניון סמוך למתחם חוצות יגור, שנועד לעודד נסיעות של תושבי העמקים לתוך חיפה בתחבורה ציבורית

פורסם בתאריך: 15.3.18 08:05

פרויקט תשתיות גדול באזור חיפה הגיע לשלב ההכרעה. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במינהל התכנון של משרד האוצר שיבצה בסדר היום של ישיבתה ביום שני הקרוב דיון בתוכנית להקמת חניון חנה וסע בכניסה לקיבוץ יגור לצורך הכרעה בה. מטרת התוכנית היא לעודד נסיעות של תושבי אזור העמקים לתוך חיפה באמצעות תחבורה ציבורית במקום ברכבים פרטיים מזהמי אוויר.

את התוכנית יוזמת המועצה האזורית זבולון בשיתוף עם החברה לתשתיות ותחבורה יפה נוף שבבעלות עיריית חיפה.
התוכנית משתרעת על שטח של 32 דונם – מרביתם בשטח הכורכר הצמוד למגרש החניה הקיים של מתחם חוצות יגור – ובהם מוצעת הקמתם של חניון החנה וסע, מסוף תחבורתי וחניון תפעולי המיועד למטרוניות.

 

 

התוכנית היא נדבך מרכזי בפרויקט הארכת קו המטרונית מזרחה – מחיפה לנשר ולקיבוץ יגור. פרויקט זה נמצא כבר בשלבי ביצוע, ובימים אלה מתמקדות העבודות בהקמת מסלולי הנסיעה של המטרונית באזור הצ’ק פוסט.

הרציונל של התוכנית הוא שתושבי אזור העמקים שעובדים בחיפה יחנו את רכבם בחניון החנה וסע ביגור, ומשם ימשיכו בדרכם לתוך העיר באמצעות קווי המטרונית המתוכננים מיגור לחיפה דרך נשר, אשר באמצעותם גם ייסעו העובדים בחזרה אל החניון בסיום יום העבודה.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר