שדרות הצבי (צילום: רמי שלוש)
שדרות הצבי (צילום: רמי שלוש)

דוח ראש העיר: אין תקציב לשיקום שדרות הצבי ושדרות יצחק

למרות התחייבות של עיריית חיפה לשקם את הכבישים ואת המדרכות בשני הרחובות במהלך שנת 2017, בדוח מופיע הפרויקט בסטטוס של "תכנון והמתנה לתקצוב". מהעירייה נמסר: "העבודות יחלו ברבעון האחרון של השנה"

פורסם בתאריך: 30.4.18 08:05

למרות ששיקום הכבישים והמדרכות בשדרות הצבי ובשדרות יצחק בכרמל הוותיק הוא מהפרויקטים היותר דחופים בחיפה, כעת מתברר כי לעיריית חיפה כלל אין תקציב לביצועו. בדוח ראש העיר לרבעון הראשון של שנת 2018, אשר סוקר את פעילות המערכת העירונית, סטטוס הפרויקט הוא "תכנון והמתנה לתקצוב", וזאת למרות שמדובר בפרויקט שבפברואר אשתקד התחייבה העירייה לבצעו כבר במהלך שנת 2017.

הבעיה המרכזית במרחב הציבורי בשדרות הצבי ובשדרות יצחק – שני הרחובות הסמוכים זה לזה בכרמל הוותיק ומסמלים את צביונו הייחודי – היא ששורשי עצים הנטועים לאורכן בקעו מתחת לאספלט הכביש והמדרכות והרימו אותם לגובה משמעותי. הבליטות שיצרו השורשים מקשות מאוד על הנסיעה ועל הצעידה ברחובות אלה. הבעיה קיימת זה כמה שנים, אך לא ניתן לה פתרון על ידי העירייה, והבליטות לאורכם של שני הרחובות גובהות מיום ליום.

 

 

לעומת העיכוב בשיקום שדרות הצבי ושדרות יצחק מציג דוח ראש העיר לוחות זמנים לסיום העבודות בשני הפרויקטים הגדולים המבוצעים בימים אלה באזור זה: פרויקט שיקום התשתיות ברחוב דרך הים שיושלם באוגוסט 2018, ופרויקט שיפוץ מרכז הכרמל שהעבודות לביצועו יסתיימו בנובמבר 2018.

בעקבות פרסום הידיעה נמסר מדוברות העירייה כי לאחר תקופת הדוח אושר במהלך חודש אפריל תקציב לעבודות בשדרות הצבי ובשדרות יצחק: "עבודות השיקום יחלו ברבעון האחרון של השנה לאחר סיום העבודות בדרך הים, וזאת על מנת להפחית ככל הניתן את עומסי התנועה ואת הפגיעה באיכות חייהם של התושבים המתגוררים במקום. העבודות יחלו בשדרות הצבי וימשיכו לשדרות יצחק".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. מאיר

    שלום לכולם !!
    בשכונה שראש העיר גר גם יש הקפאת פרןייקטים מחוסר תקציב ???? אוי לו ולנשמתו אם הדבר חגיע לידי כך!! אולי הארנונה באזור שד הצבי לא מספיק גבוה ? רב נסתר על הגלוי !!
    הבחירות בפתח !!!!!!

  2. מאיר

    בדניה אין עיקובים !!! שם יש כח וכסף !!
    הבחירות בדלת אדון ראש העיר !!!!!!

  3. טל

    משער שזה בגלל שצורך בטיפול מיוחד בעצים.
    מדובר ברחוב בעל ערך מיוחד משאר הרחובות והוא אחד הוותיקים בחיפה של הכרמל.

  4. תושב שד הצבי

    בקיצור ראש עיר זבל את הכביש לדניה מבית בירם שלא היה קטסטרופלי ריבד(הוא תושב דניה) יאללה אוקטוב להעיף אותו

  5. תושב שדרות הצבי

    בושה.. אולי יונה יעלה את הארנונה שוב רק לשדרות בצבי ואז יהיה לו כסף לממן לנו את תקון הכביש….

  6. חיפאית

    באמת כואב הלב על העירייה, שוחטים את התושבים בארנונה, במיוחד באזור המדובר, אבל נגמר הכסף, אויויו, אולי שמבקר המדינה יבוא ויבדוק באמת איפה הכסף!! עירייה של חצופים!!

  7. דנה

    שוחטים את התושבים בארנונה, אבל אויויוי, הפלא ופלא, נגמר הכסף, לאן הכסף הלך??? אין איש יודע, אין איש שואל. אולי נזמין את מבקר המדינה שיספר לנו לאן הולך הכסף של תושבי הכרמל..

  8. ורד

    ושלא נדבר על ההזנחה הקשה של רחוב הוורדים,מקשר בין שד' הצבי לרחוב פינסקי, שגם לו בטוחאין תקציב!!! בושה לראש העיר שמזניח שנים את העיר היפה שלנו אבל לא שוכח לגבות מאיתנו ארנונה מופרזת!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר