המנשר ששלחה העירייה לתושבי כרמליה
המנשר ששלחה העירייה לתושבי כרמליה

העירייה הודיעה על הקפאת תמ"א 38 בכרמליה במנשר לתושבים

בצעד חריג שלחה עיריית חיפה לתושבי כרמליה מנשר שעליו חתומים מנכ"ל העירייה ומהנדס העיר, אשר מודיע על כך שהוועדה המקומית אישרה הכנת תב"ע שמחריגה את השכונה מהתמ"א ועל הקפאת היתרי הבנייה

פורסם בתאריך: 10.6.18 12:42

לא מעט החלטות משמעותיות הנוגעות למיזמי בנייה בשכונת כרמליה קיבלה בשנים האחרונות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה, ועל תוכנן למדו תושבי השכונה בעיקר מפרוטוקולים רשמיים. על כך שהחלטת הוועדה מלפני כשבועיים לעצור את מיזמי תמ"א 38 בשכונה היתה אירוע דרמטי ניתן ללמוד גם מהדרך שבה בחרה העירייה להפיצה – לא רק בפרוטוקולים אלא גם במנשר חגיגי שנשלח לתושבים.

המנשר שעליו חתומים מנכ"ל העירייה גדי מרגלית ומהנדס העיר אריאל וטרמן נפתח בעדכון שלפיו הוועדה אישרה את המלצתו של מהנדס העיר להכנת תוכנית בניין עיר (תב"ע) מקומית שתחריג את כרמליה מהוראות תמ"א 38 במטרה לרסן את היקף הבנייה בשכונה. לאחר מכן הודיעו וטרמן ומרגלית על החלטתה של הוועדה לא לקדם בקשות חדשות להיתרי בנייה מכוח התמ"א בכרמליה עד לפרסום דבר הכנתה של התוכנית החדשה.

 

 

"בשלב זה", כתבו השניים, "יקודמו אך ורק תמ"אות שאושרו על ידי אגף דרכים. לאחר שיחות ודיונים רבים עמכם התושבים, עם יזמי תמ"א ועם ועד השכונה התקבלה החלטה שתאפשר איזון בבניית תמ"א בשכונה בעתיד, ולעת עתה תעצור תוספת של פרויקטים חדשים. הבנייה בעיר דורשת איזון עדין בין הצורך בהתחדשות עירונית ובצמיחה לבין שמירת סדר החיים התקין של התושבים ושימור אופי השכונות".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר