המטרונית (צילום: רמי שלוש)
המטרונית (צילום: רמי שלוש)

פורסם מכרז לעבודות הסלילה בקו המטרונית ליגור

החברה לתשתיות ותחבורה יפה נוף פרסמה מכרז לביצוע עבודות הסלילה והתשתיות במקטע השלישי של פרויקט המטרונית מאיצטדיון הכדורגל של נשר לקיבוץ יגור. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז - 23 באוקטובר

פורסם בתאריך: 27.9.18 08:02

נמשכת התקדמות המהלכים ליישום פרויקט הארכתו של קו המטרונית מזרחה – מחיפה לנשר ולקיבוץ יגור. החברה לתשתיות ותחבורה יפה נוף השייכת לעיריית חיפה פרסמה מכרז לביצוע עבודות הסלילה והתשתיות במקטע השלישי של הפרויקט, שמתחיל באיצטדיון הכדורגל של נשר ברחוב בר יהודה ומסתיים בקיבוץ יגור. המועד האחרון להגשת הצעות במכרז הוא 23 באוקטובר. תקופת ההתקשרות היא ל-14 חודשים, אך ליפה נוף יש זכות להרחבתה.

הפרויקט להארכת המטרונית מזרחה, שמכונה "פרויקט מטרונית נשר", כולל קו חדש באורך של שבעה ק"מ המבוסס על תשתית כבישים קיימת. המקטע הראשון של הפרויקט מתחיל בגשר פז ומסתיים בצומת הצ'ק פוסט, שם הוא מתחבר למקטע השני – מהצ'ק פוסט עד לאיצטדיון נשר – שנמצא בימים אלה בשלבי ביצוע מתקדמים.

 

 

באוגוסט 2013 החלה הפעלת פרויקט המטרונית שכולל שלושה קווי נסיעה בין חיפה לקריות אשר זוכים לנתיב נסיעה בלעדי ומופרד לאורך רוב מסלולי נסיעתם. מאז קודמו, נוסף על קו המטרונית מחיפה לנשר וליגור, יוזמות להארכת פרויקט המטרונית ליעדים נוספים, ובהם רכס הכרמל, עכו וטירת כרמל.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לא צובעים פשוט מסלול ומייעדים אותו לתחבורה ציבורית? נראה יעיל באותה מידה ובפחות הוצאות. האם עשו בכלל סקר לבחינת החלופה המשתלמת ביותר? האם בחנו את יעילות המטרונית הקיימת?

  2. קטלן אהרון

    ב.כינים הקשיבו .המטרונית מעולה .אני גר 35 שנים בקריות .אני יודע כמה זמן לקח להגיע לחיפה לא כולל המתנה של 25 דקות לאוטובוס .שעה וחצי זה הזמן שלא היה הרבה תחבורה .היום מטרונית 25 _20 דקות כולל המתנה של 3_5 דקות .אכלו לי שתו לי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר