הריסת החומה בבת גלים (צילום: ראובן כהן)
הריסת החומה בבת גלים (צילום: ראובן כהן)

החלה הריסת החומה הסמוכה לחוף בת גלים

הריסת החומה בבת גלים תאפשר את הארכת טיילת החוף ואת חיבור החוף השקט עם חוף בת גלים. הטיילת החדשה תוקם בעלות של 20 מיליון שקל, ובכך יושלם רצף טיילות מחוף דדו ועד לחוף השקט

פורסם בתאריך: 14.10.18 19:17

עיריית חיפה החלה היום (ראשון) בהריסת החומה הסמוכה לחוף הרחצה העירוני בבת גלים לצורך הארכת טיילת החוף. "עם סיום הריסת החומה יוסר לראשונה החיץ שמנע במשך עשרות שנים מעבר של תושבים לחוף הים, וכך ייווצר גם קשר בין שני חופי הרחצה העירוניים שהיו עד היום מנותקים האחד מהשני – החוף השקט וחוף בת גלים", נמסר מהעירייה. עוד נמסר כי הסרת החיץ מתאפשרת בעקבות העברת השטח לבעלותה של העירייה.

הטיילת החדשה תוקם באמצעות החברה העירונית יפה נוף בעלות של כ-20 מיליון שקל. העבודות להקמתה יחלו כבר השבוע ויימשכו כשנה. הטיילת תואר בתאורת לד ייחודית וחסכונית ותכלול שביל אופניים, שביל להולכי רגל ופינות ישיבה ותצפית אל עבר מפרץ חיפה והרי הגליל. לאורכה של הטיילת ישולבו משטחי דשא ויבוצעו עבודות גינון נרחבות.

 

 

עם הקמת הטיילת החדשה יושלם רצף טיילות החוף שיכלול מסלולי הליכה ומסלולי רכיבה על אופניים לאורך של כעשרה ק"מ מחוף דדו ועד לחוף השקט.

ראש העיר יונה יהב: "הפלת החומה מסמלת רגע היסטורי ושלב אחרון ביישום המטרה שאותה הצבנו לעצמנו – לשחרר ולפתח את רצועת החוף שהיא נכס ציבורי עליון בחשיבותו. לאחר שהקמנו את פארק הכט, את פארק שקמונה ואת טיילת חוף הכרמל, אנו עומדים בפני השלמת רצף של הליכה ורכיבה באופניים לאורך כל חופי העיר".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חנה גוזלן

    ללא נוע נוע כלום לא היה נע בבת גלים השנה. הוא גאווה של השכונה. סוף סוף אנחנו רואים תמורה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר