עבודות היציקה של הקומה הראשונה בפרויקט הפינוי-בינוי בנוה שאנן (צילום: שאול כהן)
עבודות היציקה של הקומה הראשונה בפרויקט הפינוי-בינוי בנוה שאנן (צילום: שאול כהן)

החלו עבודות היציקה בפרויקט הפינוי-בינוי של פרשקובסקי

חברת פרשקובסקי השקעות ובניין החלה בעבודות ליציקת הקומה הראשונה בחלק מהבניינים בפרויקט הפינוי-בינוי שלה ברחוב ברל כצנלסון בנוה שאנן

פורסם בתאריך: 29.10.18 13:08

חברת פרשקובסקי השקעות ובניין החלה בעבודות ליציקת הקומה הראשונה בחלק מהבניינים בפרויקט הפינוי-בינוי שהיא יוזמת ברחוב ברל כצנלסון בשכונת נוה שאנן בחיפה.

הפרויקט כולל הריסה של שבעה שיכוני רכבת ישנים ובהם 126 דירות והקמה של עשרה בניינים חדשים הכוללים 486 דירות. במקום השיכונים הישנים ייבנו ארבעה מגדלים של 15 קומות מצדו הצפוני של הרחוב ושישה מבנים של תשע קומות בצדו הדרומי (למעשה מתחת לרחוב). הדירות החדשות יכללו מרפסות, מחסן וחניה.

 

 

חיים קראדי, מנכ"ל חברת אשי פרשקובסקי – חברת הביצוע של פרשקובסקי השקעות ובניין: "פרויקט הפינוי-בינוי בנוה שאנן הוא המשמעותי ביותר בחיפה בהיבט של התחדשות עירונית, והוא מביא בשורה של ממש לתושבי האזור שמתגוררים בבניינים ללא תשתיות חדשות. חיפה היא אחת מערי המטרופולינים המובילות בישראל, ואנחנו מאמינים כי שדרוג השכונות הוותיקות יביא לשיפור ולעלייה ברמת החיים של התושבים".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה לבקש 1.1 מיליון ש"ח עבור דירת 2 חדרים ועוד מתחת לכביש.

  2. קליש 2018

    כמו תמיד, תכנון של יהב. אין תחבורה ציבורית. אין חניה. אין חזית מסחרית. אין עירוב שימושים. אין שבילי אופניים. ב30.10 בוחרים קליש לראשות העיר ולסיעתה חיים בחיפה כדי לשים 'קץ' לעידן הישן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר