מרפסת בדירה בפרויקט "ALMOGI SELECTED" (הדמיה: סטודיו AVA)
מרפסת בדירה בפרויקט "ALMOGI SELECTED" (הדמיה: סטודיו AVA)

החל שיווק פרויקט מגורים חדש ברמת אלמוגי

במסגרת הפרויקט "ALMOGI SELECTED" יוקמו 78 דירות בחמישה בנייני בוטיק מדורגים, כאשר 48 דירות של שלושה וארבעה חדרים יימכרו לזכאי "מחיר למשתכן". הפרויקט הוא חלק מתוכנית שאושרה במרץ 2011 להקמתן של 147 דירות בשכונת רמת אלמוגי

פורסם בתאריך: 9.12.18 07:57

חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) החלה בשיווק פרויקט המגורים החדש "ALMOGI SELECTED" שהיא יוזמת ברחוב יקינטון ברמת אלמוגי. מהחברה נמסר כי הפרויקט כולל 78 דירות בחמישה בנייני בוטיק מדורגים.

במסגרת מתווה "מחיר למשתכן" יימכרו לזכאים 48 דירות של שלושה וארבעה חדרים, ונוסף על כך מוצעות לשוק החופשי דירות של ארבעה וחמישה חדרים עם מרפסות מרווחות ועם גינות, פנטהאוזים ודירות דופלקס מרווחות.

 

 

יצוין כי שטח הפרויקט מהווה חלק מהשטח שעליו חלה תוכנית שאושרה במרץ 2011 להקמתן של 147 דירות. את התוכנית יזמה עיריית חיפה. ושיווק הפרויקט מתבצע באמצעות חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליר

    התקשרתי והבנתי שהם דורשים משהו כמו החל מ-2.6-2.7 על ארבעה חדרים. הרבה מעבר לערך הקרקע באלמוגי ופער משמעותי מאוד לעומת המחירים להם יהיו זכאים מחיר למשתכן. כך שלמעשה מדובר ברווח כפול, הואיל והקרקע נרכשה בהנחה כתוצאה ממכרז מחיר למשתכן ואף בדירות לשוק החופשי נהנה הקבלן מההנחה הזו….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר