שכונת מגורים חיפאית (צילום: רמי שלוש)
שכונת מגורים חיפאית (צילום: רמי שלוש)

54.6 אחוז מהחיפאים גרים בדירות בבעלותם

לפי נתוני הלמ"ס, 36.7 אחוז מהחיפאים התגוררו בדירות שכורות בשנת 2017. שאר 8.7 האחוזים מקרב התושבים התגוררו בדירות בהתאם להסדרים אחרים. הממוצע הארצי של המתגוררים בדירות שבבעלותם עומד על 66.5 אחוז

פורסם בתאריך: 2.1.19 09:14

לפי נתונים חדשים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) שפורסמו אתמול (ראשון), 54.6 אחוז ממשקי הבית בחיפה התגוררו בשנת 2017 בדירה שבבעלותם לעומת 36.7 אחוז בלבד שהתגוררו אשתקד בדירות שכורות. שאר 8.7 האחוזים מקרב התושבים התגוררו בדירות בעיר בהתאם להסדרים אחרים כגון דמי מפתח.

לפי נתוני הלמ"ס, שהוצגו בסקר הוצאות משקי הבית ביישובים השונים בשנת 2017, הממוצע הארצי של המתגוררים בדירות שבבעלותם הוא 66.5 אחוז לעומת 27.9 אחוז של המתגוררים בדירות שכורות.

 

 

מקרב 15 הערים הגדולות, ברמת גן נמצא השיעור הגבוה ביותר של מתגוררים בדירה שכורה – 49.3 אחוז – כלומר כמחצית ממשקי הבית. מנתוני הערים הגדולות עולה גם כי השיעור הגבוה של המתגוררים בדירות שבבעלותם נרשם בבני ברק (76.9 אחוז), בראשון לציון (71.2 אחוז) ובאשקלון (70.3 אחוז).

יש לציין כי מגורי תושב בדירה שבבעלותו מלמדים על זיקתו הגבוהה לעיר שבה הוא בחר להתגורר באופן קבוע. עם זאת, נחוץ לעיר גם היצע גדול של דירות בשכירות וזאת כדי לתת מענה לביקוש מצד אוכלוסייה צעירה.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חכמה גדולה.. המחירים פה תמיד ברצפה

    במרכז הארץ הביקוש אדיר אז קשה לרכוש דירה.
    בחיפה המחירים כל הזמן ברצפה(בין 2015 ל2018 אפילו בירידה של 1.8% לפי סקר ממון)
    אפשר לקנות בחיפה דירה 3 חדרים ב450,000 בשכונות כמו חטיבת כרמלי,נווה יוסף,החשמל,חליסה והדר תחתון.
    זה מחירים שכל עני ממוצע עם שכר 5000 שקל יכול לקנות..

  2. א.א.

    הארנונה בחיפה היא רצח, וגם מגוון המשרות שמשלמות שכר הגון הוא לא רחב. יש הייטק (בחברות וותיקות) ויש רפואה. עוד טיפה עבודה בצבא ובמשרדים ממשלתיים. אבל לא משהוא שיגרום לעיר חיפה להיות מקום שעוברים אליו בגלל העבודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר