הפרויקט ברחוב הצלפים 8 ברוממה הישנה (הדמיה: חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות)
הפרויקט ברחוב הצלפים 8 ברוממה הישנה (הדמיה: חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות)

הושלמה הקמת השלד בפרויקט ברחוב הצלפים 8

במסגרת הפרויקט של חברת הבנייה דורפברגר ייזום ברחוב הצלפים 8 בשכונת רוממה הישנה מרחיבה החברה את שטחן של שש הדירות הקיימות, מבצעת שיפוץ מקיף של הבניין תוך חיזוקו ומוסיפה לו חמש דירות חדשות בשלוש קומות נוספות

פורסם בתאריך: 3.2.19 09:00

חברת הבנייה דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות מדווחת על השלמה מהירה של העבודות להקמת שלד הבניין בפרויקט המגורים שהיא יוזמת ברחוב הצלפים 8 בשכונת רוממה הישנה. הפרויקט מוקם בהתאם לתוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה (תמ"א 38), המאפשרת תוספת זכויות בנייה בתמורה לחיזוק מבנים.

במסגרת הפרויקט מרחיבה החברה את שטחן של שש הדירות הקיימות, מבצעת שיפוץ מקיף של הבניין תוך חיזוקו ומוסיפה לו חמש דירות חדשות של ארבעה וחמישה חדרים בשלוש קומות נוספות.

 

 

מוטי דורפברגר מבעלי החברה מסר כי קהל היעד של רוכשי הדירות החדשות בפרויקט הוא בין השאר משפרי דיור מקרב השכונה המעוניינים לעבוד לדירה חדשה בה.

דורפברגר: "הקמת שלד הבניין שנמצא בטופוגרפיה מדרונית בוצעה באופן מהיר ורצוף תוך כחמישה חודשים בלבד, וכעת עובר הפרויקט לשלב עבודות הגמר. כבר עכשיו יש אפשרות לרוכשים לבוא ולראות את הפרויקט בשטח ולא בתשריטי תוכניות".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר