הפרויקט ברחוב כלניות 9 (הדמיה: ויטנר אדריכלים)
הפרויקט ברחוב כלניות 9 (הדמיה: ויטנר אדריכלים)

הושלמו עבודות השלד בפרויקט ברחוב כלניות 9

חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות סיימה את העבודות להקמת שלד הבניין בפרויקט המגורים שהיא יוזמת ברחוב כלניות 9 במרכז הכרמל. במסגרת הפרויקט מרחיבה החברה את שטחן של שש הדירות הקיימות, משפצת ומחזקת את הבניין ומוסיפה לו חמש דירות חדשות

פורסם בתאריך: 16.7.19 12:56

חברת הבנייה דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות מדווחת על השלמת העבודות להקמת שלד הבניין בפרויקט המגורים שהיא יוזמת ברחוב כלניות 9 במרכז הכרמל. הפרויקט מוקם בהתאם לתוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה (תמ"א 38), המאפשרת תוספת זכויות בנייה בתמורה לחיזוק מבנים.

במסגרת הפרויקט מרחיבה החברה את שטחן של שש הדירות הקיימות, מבצעת שיפוץ מקיף של הבניין תוך חיזוקו ומוסיפה לו חמש דירות חדשות בשלוש קומות נוספות.

שטחן של ארבע מהדירות החדשות הוא 124 מ"ר, וכל אחת מהן כוללת גם מרפסת. הדירה החדשה הנוספת היא דירת פנטהאוז שכוללת גם מרפסת בשטח של 130 מ"ר.

 

 

מוטי דורפברגר מבעלי החברה: "שילבנו בביצוע של שלד הבניין פתרונות הנדסיים ואדריכליים מיוחדים בעלות ניכרת תוך הטמעת נוכחות עיצובית מתאימה לסביבה". לדבריו, קהל היעד של רוכשי הדירות החדשות בפרויקט הוא בין השאר משפרי דיור מקרב תושבי השכונה המעוניינים לעבוד לדירה חדשה בה.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר