התוכנית להרחבת שכונת דניה (הדמיה: אנדו סטודיו)
התוכנית להרחבת שכונת דניה (הדמיה: אנדו סטודיו)

המועד להגשת ההתנגדויות להרחבת דניה הוארך בחודש

בשל המספר הרב של מתנגדים הצפוי לתוכנית ומכיוון שתקופת ההתנגדויות כללה את חגי תשרי, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה - חיפה השתמשה בסמכותה להאריך את המועד האחרון להגשת התנגדויות להרחבת שכונת דניה, ודחתה אותו מ-27 בנובמבר ל-27 בדצמבר

פורסם בתאריך: 10.11.19 15:12

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה – חיפה האריכה בחודש נוסף את המועד להגשת התנגדויות לתוכנית להרחבת שכונת דניה. ההודעה על הפקדת התוכנית להתנגדויות הציבור פורסמה בספטמבר והוקצו בה חודשיים להגשת התנגדויות לקביעות התוכנית, עד 27 בנובמבר.

החוק קובע כי התנגדות לתוכנית תוגש תוך חודשיים מהיום שבו פורסמה ההודעה על הפקדתה, אך מוסד התכנון שהפקיד את התוכנית רשאי לקבוע להגשת התנגדויות תקופה ארוכה יותר, שלא תעלה על שלושה חודשים. בהתאם לכך אישרה הוועדה המחוזית את הארכת המועד להגשת התנגדויות לתוכנית להרחבת דניה עד 27 בדצמבר.

בכך נענתה הוועדה בחיוב לבקשה מטעמה של עו"ד ענת בירן, שמשרדה מייצג קבוצה גדולה של מתנגדים לתוכנית. בבקשה צוין כי התוכנית הופקדה סמוך לחגי תשרי, בתקופת חופשות, וכי קבוצת המתנגדים המיוצגת על ידי המשרד היא קבוצה גדולה של תושבים אשר מתגוררים סמוך לשטח התוכנית המציעה שינוי מהותי ביחס למצב הקיים והיא בעלת השלכות משמעותיות על איכות חייהם.

 

 

בהחלטת הוועדה המחוזית נכתב: "מכיוון שמדובר בתוכנית להרחבת שכונה קיימת ובהליך שצפוי לכלול מספר רב של מתנגדים, ולנוכח העובדה שתקופת ההתנגדויות כללה את חגי תשרי, הוועדה מחליטה לאשר את הבקשה ולהאריך את תקופת הגשת ההתנגדויות בחודש נוסף, כך שהיא תימשך שלושה חודשים".

התוכנית שיוזמת חברת דניה הירוקה על שטח של 107 דונם, אשר משתרע על קרקעות שמדרום לרחובות שבדיה, האג ונורווגיה, מאפשרת הקמת 226 דירות חדשות במגרשים דו משפחתיים ובמגרשים המיועדים להקמת ארבע דירות. יש לציין כי התוכנית מציעה בנייה בשטח שכולו כיום חורש טבעי. יזמי התוכנית סבורים כי התוכנית תשמר את אופי השכונה ותתרום לביסוסה בצמרת שכונות המגורים היוקרתיות בישראל.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר