העבודות בדרך צרפת (צילום: תאגיד מי כרמל)
העבודות בדרך צרפת (צילום: תאגיד מי כרמל)

מי כרמל השלים את שדרוג התשתיות בכרמל הצרפתי

בשכונות הכרמל הצרפתי ורמת שאול ובוודאיות הסמוכים השלים תאגיד המים מי כרמל עבודות לשדרוג תשתיות בהיקף של כשמונה מיליון שקל. העבודות נמשכו כשנה וכללו שדרוג של כארבעה ק"מ של קווי מים לשאיבה וקווי אספקה לצרכנים. מנכ"ל התאגיד עמי בן חיים: "מטרת העבודות היא לאפשר את ההתפתחות העירונית"

פורסם בתאריך: 1.7.20 17:47

תאגיד המים מי כרמל סיים לאחרונה את עבודות לשדרוג תשתיות בהיקף של כשמונה מיליון שקל בשכונות הכרמל הצרפתי ורמת שאול ובוודאיות הסמוכים. העבודות שנמשכו כשנה כללו שדרוג של כארבעה ק"מ של קווי מים לשאיבה וקווי אספקה לצרכנים. רוב הפרויקט בוצע באמצעות קידוחים תת קרקעיים כדי להימנע מהפרעה לתנועה בעיקר לאורך דרך צרפת.

במי כרמל מציינים שהקווים הישנים, שרובם היו פרושים בוואדיות, הקשו על איתור נזילות ועל טיפול בהן. במסגרת העבודות הותקנה צנרת חדשה מפוליאתילן בקוטר של בין ארבעה ל-12 אינץ', ובמי כרמל מציינים כי היא תתרום לשיפור אספקת המים באזור, לגמישות תפעולית בשגרה ובחירום ולצמצום פחת המים שנבע בעיקר מנזילות סמויות מהצינורות הישנים. במי כרמל מוסיפים שהפרויקט הוא חלק מתוכנית עבודה רב שנתית הכוללת שדרוג של קווים והתאמתן של מערכות המים והביוב לצורכי הפיתוח של העיר לשנים הבאות, בעיקר במבואות הדרומיים של העיר.

 

 

מנכ"ל מי כרמל עמי בן חיים: "הפרויקט בוצע במסגרת תוכנית רב שנתית של התאגיד להחלפת תשתיות מיושנות, שבמסגרתה משודרגים ומורחבים גם מובילי הביוב כחלק מהתרחבות השכונות ותכנוני בנייה עתידיים. המטרה העיקרית של העבודות היא לאפשר את ההתפתחות העירונית".

יו"ר דירקטוריון מי כרמל איזי ענבר: "התאגיד ימשיך לבצע במלוא המרץ את כל ההשקעות הנדרשות בתשתיות ובשירות לכל צרכני המים בחיפה".

 

העבודות בדרך צרפת (צילום: תאגיד מי כרמל)

העבודות בדרך צרפת (צילום: תאגיד מי כרמל)

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ממש הזוי

    בקיצור נמרץ מי כרמל מודים שתושבי חיפה משלמים מכיסם את ההתעשרות של היזמים בפינוי בינוי ותמא 38
    אנחנו משלמים לא רק בנזק לשכונות של צפיפות, פקקים, גודש בבתי ספר, חסימת מדרכות אלא ממש בכספנו בשדרוגי ביוב
    כדי לאפשר לדחוס עוד עשרות ומאות משפחות בכל מקום.
    האם זה נראה לתושבי חיפה תקין שאנחנו צריכים לשלם על הפגיעה באיכות החיים שלנו ולממן את רווחי היזמים?

  2. דוד בראון

    שושן, לכתוב כמה מילים על פרויקט כושל שהחל כבר בספטמבר שעבר, כאילו בוצעה עבודה טובה- זה ממש מנותק מהמציאות. היה כאן ביצוע גרוע, בלו"ז רשלני-הפסקות רבות של הביצוע תוך חסימת רחובות. הנחת חומרי עבודה ללא כל תכנון ברחבי השכונה. וכמובן הזמן – 10 חודשים !
    ולכן הכתבה אינה מתארת את מה שנעשה כאן, מכספינו – וללא פיקוח שלנו, קרי העיריה. רק מי -כרמל טיפלו בזה. זה מסוג הדברים שצריכים לעבור אל מבקר המדינה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר