דוד עציוני והצינורות החדשים (צילום: גדי נס)
דוד עציוני והצינורות החדשים (צילום: גדי נס)

החל הפרויקט לשדרוג מאסף הביוב של רחוב האשלג

מאסף הביוב הישן של רחוב האשלג במפרץ חיפה יוחלף בצינורות מדגם GRP בפרויקט שעלותו נאמדת ב-50 מיליון שקל. את הפרויקט מבצע איגוד ערים לביוב חיפה, ושותפים לו תאגיד המים מי כרמל, פורום תאגידי המים ועיריית נשר

פורסם בתאריך: 14.9.20 14:25

איגוד ערים לביוב חיפה החל בפרויקט לשדרוג מאסף הביוב של רחוב האשלג במפרץ חיפה בהיקף כספי של כ-50 מיליון שקל. הצינור הקיים, בקוטר של שני מטרים, אוסף את כל השפכים של אזור חיפה והקריות ומעביר אותם למכון לטיהור שפכים (מט"ש). זהו קו ישן מאוד, בן יותר מ-60 שנה, שמצבו אינו טוב והוא נדרש לשדרוג מיידי. במסגרת הפרויקט יוחלף צינור הבטון בצינורות חדשים מדגם GRP, ובהנהלת האיגוד בראשותו של סגן ראש העיר דוד עציוני מקווים לסיימו לפני החורף. לפרויקט שותפים תאגיד המים מי כרמל, פורום תאגידי המים ועיריית נשר.

במקביל מוציא איגוד ערים לביוב חיפה לדרכו את הפרויקט להפיכתו של המט"ש למכון לטיהור שלישוני, כך שהקולחים שייצאו ממנו יוכלו להשקות את הגידולים החקלאיים באזור ללא הגבלה. עלותו של פרויקט זה נאמדת ב-500 מיליון שקל. המט"ש קולט היום כ-110,000 קוב של שפכים ביום, ובתום השדרוג הוא יהיה מסוגל לקלוט כ-130,000 קוב ביום.

 

 

עציוני: "בשנה וחצי האחרונות עבר האיגוד מהפכה ארגונית ומהפכת תשתיות שיובילו לשינוי גדול באיכות החיים והסביבה באזור. אנחנו מוציאים אל הפועל פרויקטים גדולים שתוכננו לפני שנים, ואלו הם המבחן הציבורי והמבחן התפעולי של האיגוד".

מנכ"ל האיגוד עדי שטרנברג: "מועצת האיגוד הנחתה את הדרג הניהולי ואת הדרג התפעולי להוציא אל הפועל פרויקטים גדולים ומורכבים שנדרש לקדמם כדי להביא לשינוי נדרש באיכות השפכים באזור".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמרי

    מלך בלהצטלם
    לא עשה עבודה אמיתית בימי חייו, יועץ של כחלון ודוגמן של החברה הכלכלית
    עשייה = אפס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר