העבודות לפתיחת הסתימה בקו הביוב ברחוב חטיבת גולני (צילום: תאגיד מי כרמל)
העבודות לפתיחת הסתימה בקו הביוב ברחוב חטיבת גולני (צילום: תאגיד מי כרמל)

מי כרמל תיקן סתימה חמורה בקו הביוב המאסף

צוותים של תאגיד המים מי כרמל טיפלו בסתימה שהתגלתה בקו הביוב המאסף באזור רחוב חטיבת גולני בעיר התחתית בחיפה, שהשפיעה על הולכת השפכים. בתאגיד מציינים כי בזכות התנועה הדלילה כתוצאה מהסגר, העבודות הסתיימו במהירות

פורסם בתאריך: 2.11.20 08:44

סגר הקורונה השני סייע לתאגיד המים מי כרמל לטפל בתקלה חמורה שהתגלתה בקו הביוב המאסף בעיר התחתית בחיפה. במי כרמל מציינים כי מדובר בסתימה שהתגלה בקו המאסף באזור רחוב חטיבת גולני, שהשפיעה על הולכת השפכים ואשר לולא היתה מטופלת לפני בואם של הגשמים היתה נגרמת בעיית ביוב חמורה בעיר התחתית.

התקלה התגלתה במהלך עבודות לשדרוג קו הביוב המאסף, שקוטרו הוא 800 מ"מ ואשר מתחיל בכניסה הראשית לשכונת בת גלים ומסתיים בדרך בר יהודה. עם גילויה של התקלה התברר כי התיקון הוא מורכב ומחייב שימוש בביוביות גדולות שמתאימות לטיפול בקווים בקוטר גדול ובכלים הנדסיים כבדים, והכנסת צוותים אל תוך קווי הביוב כדי לפתוח את הסתימות באופן ידני. במי כרמל אומרים שבשל הסגר ניתן היה לבצע את העבודה ברצף, ללא הפרעה לתנועה, ותוך חסימות כבישים מועטות.

 

 

מנכ"ל מי כרמל עמי בן חיים: "הטיפול בקו הוא חלק מפרויקט ענק שהתחלנו בו כבר בשנת 2019 לצורך שדרוג תשתיות ביוב מיושנות שמשרתות עשרות אלפי תושבים. השתמשנו בטכנולוגיות מתקדמות כדי למזער את הפגיעה בשגרת החיים בצירים המרכזיים שבהם הקו עובר. מי כרמל תשקיע בשיקומו ובשדרוגו של הקו שבעה מיליון שקל".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר