כל המקומות הכי שווים לשופינג בצפון. תמונה ממאגר Ingimage
כל המקומות הכי שווים לשופינג בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

קניונים בחיפה והקריות: כל מה שרציתם לדעת על מרכזי הקניות באזור

אזור הצפון מלא במרכזי קניות שיעשו לכם חשק לשופינג והבחירה בידיים שלכם. איזה מרכז מתאים למשפחות? והיכן תוכלו לשלב הופעה חיה לאחר שהתחדשתם במלתחה מרגשת? ריכזנו עבורכם את כל הקניונים השווים בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 12.11.19 16:11

הקריון קרית ביאליק

הקריון הוא מרכז קניות גדול המשתייך לקניוני עופר ומוכר גם בשם "עופר הקריון". כחלק מקבוצת קניוני עופר הוא מעניק הטבות בלעדיות ללקוחותיו ומעדכן אותן בין השאר באפליקציית MY OFER. הקניון מונה כ-240 חנויות ובנוסף לחוויית הקנייה המגוונת הוא גם מציע פסטיבלים ופעילויות משתנות לכל המשפחה, ירידי אופנה ועתיקות, קולנוע הוט סינמה ומגוון מסעדות.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קריון קרית ביאליק. צילום: רמי שלוש

קריון קרית ביאליק. צילום: רמי שלוש

ביג קריות

ביג קריות המשתייך לרשת BIG הוא מרכז קניות פתוח בקרית אתא. בנוסף למגוון החנויות והמותגים שהמרכז מציע, התווסף לו מתחם בילוי חדש הכולל מסעדות רבות ו-IJUMP. המרכז מציע מקומות חניה רבות שהופכות את חוויית הקנייה לנוחה ויעילה. כחלק מרשת BIG, בכל ראשון לחודש המרכז מתאים את עצמו למבוגרים וילדים בעלי רגישות חושית ושונות נוירולוגית, התאורה והמוזיקה במרכז נמוכה, המסכים כבויים וצוות העובדים מתודרך ומתנהל בהתאם.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

ביג קריות. צילום עצמי

ביג קריות. צילום עצמי

קניון שער הצפון

קניון שער הצפון הממוקם בקרית אתא (בסמוך לאיקאה) קיבל את הכינוי 'קניון המשפחות של הצפון', בזכות האירועים, ההטבות והמועדונים המוקדשים לכל אחד מבני המשפחה. בכל אחד מהמועדונים – מועדון החיים הטובים (המוקדש לגיל הזהב), מועדון הורים ותינוקות, והמועדון לנשים בלבד נכללים מפגשי העשרה, הרצאות ופעילויות המותאמות לקהל. במועדון הלקוחות נכללים עדכונים שוטפים אודות מבצעים, הטבות ופעילויות משתנות. הקניון מעוצב כרחוב אורבני עם כיכרות ואזורי ישיבה ומעניק חוויית קניות יוצאת דופן.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קניון שער הצפון. צילום: יח"צ

קניון שער הצפון. צילום: יח"צ

קניון עזריאלי קרית אתא

כחלק מקבוצת קניוני עזריאלי, הקניון מציע מגוון הטבות ומבצעים שניתן למצוא באפליקציית AZRIELI APP. הרשת מציעה כרטיס אשראי בלעדי ללקוחותיו, בו ניתן לבצע רכישות ברשת בהנחות קבועות. לקניון 3 קומות עשירות במתחמי אופנה, הסעדה, קולנוע ובילוי לכל המשפחה. הפעילויות המגוונות בקניון כוללות בין היתר מופעי קסמים, קרקס, ירידים יצירתיים ועוד.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

 

חוצות המפרץ אאוטלט

קניון האאוטלט משתייך לקבוצת קניוני עופר ומציע מחירים אטרקטיביים שהופכים את מסע השופינג למהנה וחסכני יותר. בקניון ניתן למצוא את החנויות והמותגים המוכרים, הופעות LIVE בכל ימי שישי, פארק טרמפולינות ומתחם נינג'ה 2JUMP, יריד אמנים ואוכל ופעילויות לילדים מדי יום שבת.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

חוצות המפרץ. צילום: ירון צור לביא

חוצות המפרץ. צילום: ירון צור לביא

סינמול לב המפרץ

הסינמול שממוקם במפרץ חיפה הוא בין הקניונים הראשונים שהוקמו בישראל. הקניון משלב חווית קניה יחד עם חוויה קולנועית מהסרטים ביס פלאנט שבמתחם. הקניון מקיים ירידים משתנים ומגוונים כמו הבלאק פריידיי בחודש נובמבר, בו המבצעים וההטבות עולים על כל דמיון. מועדון הלקוחות מאפשר לקבל הטבות בלעדיות לצד המבצעים הקיימים במקום. בכל שבת הקניון מקיים הפנינג ענק וצבעוני לכל המשפחה הכולל מוזיקה, מתחם פעוטות, מתנפחים, קונסולות ועמדות פלייסטיישן

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

סינמול לב המפרץ. צילום: תומר נויברג,ג'יני

סינמול לב המפרץ. צילום: תומר נויברג, ג'יני

ביג צ'קפוסט

ביג צ'קפוסט הוא מרכז קניות פתוח המשתייך לרשת BIG. במרכז אחד עם חניה צמודה לכל חנות תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בכל תחום – אופנה, פארם, הסעדה, פעילויות ואירועים לילדים ועוד. המרכז מתחדש בחנויות מעניינות ובמבצעים מגוונים המתעדכנים באתר ובמעוד הפייסבוק. כחלק מרשת BIG, בכל ראשון לחודש המרכז מתאים את עצמו למבוגרים וילדים בעלי רגישות חושית ושונות נוירולוגית, התאורה והמוזיקה במרכז נמוכה, המסכים כבויים וצוות העובדים מתודרך ומתנהל בהתאם.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

 

גרנד קניון עופר חיפה

הגרנד קניון הממוקם בחיפה, כשמו כן הוא – מרכז הקניות הגדול ביותר בארץ לבילוי מקסימלי. הקניון משתייך לקבוצת קניוני עופר, בכך הוא מעניק הטבות בלעדיות ללקוחותיו ומעדכן אותן בין השאר באפליקציית MY OFER. לקניון 3 קומות בהן תוכלו למצוא את החנויות והמותגים האהובים עליכם, פעילויות יוצאות דופן כמו בריכת השחייה "לונה גרנד", פארק שעשועים ענק, פעילויות ואירועים לכל המשפחה ואת חדר הכושר המתקדם "הולמס פלייס".

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

גרנד קניון עופר חיפה. צילום: רמי שלוש

גרנד קניון עופר חיפה. צילום: רמי שלוש

קניון עזריאלי חיפה

עזריאלי חיפה הוא קניון מרכזי בעיר, שקיימת ממנו גישה נוחה לתחנת האוטובוסים, תחנת רכבת חוף הכרמל וכביש 4. כחלק מקבוצת קניוני עזריאלי, מציע הקניון מגוון הטבות ומבצעים שניתן למצוא באפליקציית AZRIELI APP. הרשת מציעה כרטיס אשראי בלעדי ללקוחותיו, בו ניתן לבצע רכישות ברשת בהנחות קבועות. בנוסף למותגים האהובים שתוכלו למצוא בו, הקניון כולל את "מובילנד" – הקולנוע שמציע חווית צפייה מהנה. מדי שבע תוכלו למצוא פעילויות משתנות כמו "סאנדיי מאמדיי" המוקדש לאמהות ותינוקות וכולל הרצאות ופעילויות מהנות.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

קניון עזריאלי חיפה. צילום: יח"צ

קניון עזריאלי חיפה. צילום: יח"צ

סיטי סנטר

קניון סיטי סנטר בחיפה הוא קניון האאוטלט המציע את המותגים הנבחרים במחירים שאין להם תחרות. הקניון ממוקם במושבה הגרמנית בסמוך לתחנת אוטובוסים והרכבת, ותוכלו למצוא במרחק לא רק את גן הבאיים ואת נמל חיפה. המרכז כולל 2 קומות צבעוניות של חנויות, ירידים משתנים כמו יריד האוכל ויריד הבירה, ומדי חודש הקניון מתחדש במבצעים שאסור לפספס.

קישור לעמוד הפייסבוק

סיטי סנטר. צילום: אסף אורן

סיטי סנטר. צילום: אסף אורן


מרכז קסטרא

המרכז הממוקם באזור הדרומי של חיפה, מציע חוויית קנייה שונה וייחודית המשלבת תרבות ואמנות לצד שופינג בלתי מתפשר. הקניון נבנה על חורבותיה של העיר קסטרא העתיקה וניתן לראות את השרידים האמנותיים, להתרשם מגלריות ותערוכות מתחדשות ומרשימות. בקניון תוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה, חנויות ומותגים אהובים ועל הדרך תוכלו להתרשם מציורי הקיר שמלווים את מסע הקניות במתחם. בנוסף, המרכז מארח לעיתים תצוגות אופנה, פסטיבלים, קונצרטים, סדנאות יצירה לכל המשפחה ועוד.

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ישראל קוט - מספר סיפורים ומוסיקאי , טל: 04-8236642 : נייד: 0522-952975.

    מספר הסיפורים ישראל קוט ישמח להנעים לקהל מבקרי הקניונים בסיפורים נפלאים ומפתיעים מתרבויות שונות, בטעם של פעם ובטעם של עוד, מתובלים בחכמת חיים, מוסר השכל והמון הומור וצחוק, מלווים בקטעי נגינה ושירים ישראליים בהשתתפות הקהל בשירה בציבור, דבר המעצים את החוויה.
    באמתחתי סיפורים נפלאים לאוכלוסיות שונות ואירועים מכל סוג, שנועדו להנעים לקהל במופע תרבותי, הומוריסטי ומוסיקלי.
    צרו קשר ונרחיב.
    בברכה ובתודה,
    ישראל קוט – מספר סיפורים ומוסיקאי – 04-8236642.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר