משחקיה לילדים ומספרה. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן
משחקיה לילדים ומספרה. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן

סיטי סנטר outlet: המותגים הכי שווים במחירים הכי טובים

מי רוצה להרגיש פראייר? קניות במתחמי Outlet נחשבות לחוויה הכי כייפית שיש היום. בקניון "סיטי סנטר outlet", השוכן במושבה הגרמנית, קונים אלפי פריטים עד 70% הנחה בעשרות מותגים לכל המשפחה 

פורסם בתאריך: 4.2.20 17:37

תושבי חיפה ומטרופולין הצפון אוהבים לקנות מותגים. היום כבר לא תמיד כדאי לקנות באינטרנט כי אפשר לקנות באותם מחירים בחנויות ה-Outlet ולוודא שהמידות מתאימות לגוף או לרגל ואינן גדולות מידי או קטנות מידי כפי שקורה לאלפי רוכשים באינטרנט.  קניון סיטי סנטר Outlet במושבה הגרמנית בחיפה, מעניק חוויה לרכישת מוצרי Outlet של מגוון מותגים שווים בתוספת טיול כייפי במושבה הגרמנית ובגנים הבהאיים בכל ימי השבוע וביום שבת.

אופנה, אוכל וטיול עם נוף מרהיב. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן

אופנה, אוכל וטיול עם נוף מרהיב. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן

בכל מותגי הקניון ניתן לרכוש מוצרי Outlet לצד מוצרי קולקציה, כגון רנואר, דלתא, פוקס, אדידס, Nine West, נעלי סקופ, זיפ, קרייזי ליין, עונות ומותגי אמבטיה ומטבחים כגון נעמן, הום סטייל , חנות וילונות מיוחדת ורדינון ועוד ועוד.

לקוחות משלבים את החוויה בקצת אוכל במסעדת מנצ'ס המוכרת, מקדונלדס ו-Beer Line הכוללת מבחר של 16 סוגי בירות לשתייה במקום לצד בשרים מגוונים ונקניקיות.

לילדים יש משחקיה עם מספר מכונות משחק. למי שלא הספיק להסתפר במהלך השבוע – בסיטי סנטר מספרה לנשים, גברים וילדים פתוחה גם ביום שבת.

לאוהבי קניות הפארם, חנות סופר פארם פתוחה 7 ימים בשבוע וכן חנות מוצרי ים המלח.

משחקיה לילדים ומספרה. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן

משחקיה לילדים ומספרה. סיטי סנטר outlet | צילום: מיכה בריקמן

לאחרונה, נפתחו מספר מותגים חדשים כגון עלמונת, בגדי ילדות מעוצבות מגיל שנה ועד 9 וכן המותג Sawa עם מגוון מוצרי סלולר ואלקטרוניקה. והכל במחירי Outlet. במותגים השונים מציעים אלפי פריטים בהנחות של עד 70% לנשים, גברים וילדים.

"למגוון המותגים בקניון אין הרבה סחורה עודפת", מספר רני בנדר, מנכ"ל קניון סיטי סנטר Outlet, "לכן כל פריט שנמכר הוא באיכות טובה ובמחיר נמוך. קצב תחלופת הפריטים מהיר מאוד ולאורך כל השנה נשמרת ההנחה של עד 70%".

עוד מספר בנדר כי "לאחרונה נפתחה אצלנו חנות Pop Up של מותגים בינלאומיים וישראליים נחשבים והסחורה נחטפת בקצב יפה. אני תמיד ממליץ לבאי הקניון לשלב את חווית הקניות עם טיול כייפי במושבה הגרמנית ולהצטלם עם הנוף של הגנים הבהאיים. לאחרונה התאוששנו מכמות שיא של מבקרים בעקבות אירועי חג החגים בדצמבר. אנשים מנצילם גם את ימי שבת לבוא ולרכוש אצלנו מוצרים שלא הספיקו לקנות במהלך השבוע. בזמן שאנשים מחפשים את המבצעים בקניונים הגדולים – אצלנו תמיד תמצאו מוצרים מצויינים בהנחות של עד 70%".

 

קניון סיטי סנטר
כתובת: שד' בן גוריון 6, מושבה גרמנית, חיפה
קישור לאתר האינטרנט
קישור לעמוד פייסבוק
טלפון: 04-8530111
שעות פעילות: ימים א'-ה' 09:30-21:00, שישי 09:30-15:00, שבת 11:00-22:00


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר