איתכם עד הבית: הפעילויות של שער הצפון ממשיכות באונליין. צילום: רינת מזרחי
איתכם עד הבית: הפעילויות של שער הצפון ממשיכות באונליין. צילום: רינת מזרחי

איתכם עד הבית: הפעילויות של שער הצפון ממשיכות באונליין

בתקופה זו בה הילדים בבית ומקומות הבילוי סגורים, חשוב מתמיד לשמור ככל האפשר על שגרה, לבלות זמן איכות עם הילדים ולהמשיך בפעילויות הקבועות גם מהבית. קניון שער הצפון בקריית אתא עובד בימים אלו בקונספט "שער הצפון עד הבית" ומציע את מגוון פעילויות הקניון בצורה אינטראקטיבית בשידור לייב בעמוד הפייסבוק של הקניון. כולם מוזמנים

פורסם בתאריך: 23.3.20 15:49

השעות המשותפות מעלות גם הרבה שאלות לגבי האופן בו כדאי להסביר להסביר לילדים את המצב. האם להסתיר את הלחץ שלנו או לשתף אותם? איך לשמור על הרוגע והשקט בבית בתוך הטירוף הזה? איך לשמור על הזוגיות בתוך כל הבלאגן הזה? לצורך כך יתקיים בשלישי בשעה 18:00 מפגש בשידור חי עם דיקלה הראל, מאמנת הורים לילדים בגיל הרך, שתענה לכם על כל השאלות שמטרידות אתכם.

כדי לשמור על כושר תוכלו לצפות ב"שרי פיטנס" – סרטון עם מספר תרגילים לשמירה על  הכושר. בני גיל הזהב יוכלו לבצע מביתם פעמיים בשבוע את שיעורי זומבה גולד המשלבים בין קצב הזומבה לפעילות גופנית מותאמת לגיל השלישי. הורים לפעוטות מוזמנים לבצע איתם את פעילות בייבי מיוזיק, שתועבר אף היא בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הקניון.

הזמן המשותף בבית הוא הזדמנות מצוינת לבשל עם הילדים. ביום שלישי בשעה 12:00 תוכלו ללמוד כיצד להכין עם הילדים פיצה טורטייה ביתית טעימה במיוחד. אל תפספסו!

ביום חמישי בשעה 17:00 אחרי שעשינו כושר נמשיך עם תזונה ונלמד כיצד שומרים על תזונה בריאה בתקופת הבידוד. תענה על שאלותיכם רויטל אדמוני, מורה לחינוך תזונתי ומחברת תכנית הלימודים "אוכל בריא" המאושרת על ידי משרד החינוך. אדמוני תרחיב על אורח חיים בריא גם מחוץ  לשיגרה: איך שומרים על התזונה של הילדים (ושלנו)? רעיונות ליצירתיות תזונתית עם הילדים ועוד.

כמו כן, כדי להעביר את הזמן בנעימים עם הילדים, באתר הקניון יוקם אזור מיוחד לילדים בעמוד "מבלים פלוס" בו יעלו דפי צביעה לילדים בשיתוף עם ערוץ לולי והופ. לדפי הצביעה הקליקו כאן

אם תרצו ליהנות מהאוכל של מסעדות הקניון בביתכם, תוכלו לבצע הזמנות מרשת הסושיות אושי אושי. בנוסף, תוכלו לבקר בקניון ברשתות המזון והפארם שימשיכו לפעול כרגיל. סניף שופרסל וסניף הסופר פארם יפעלו בימים א'-ו' ובמוצאי שבת.

 

לוח פעילויות 22-28.3

ימי שני ורביעי, 10:00 זומבה גולד, 11:00 בייבי מיוזיק

יום שלישי, 12:00 – מתכון לפיצה טורטייה

18:00 – מפגש עם מאמנת ההורים דיקלה הראל

יום חמישי, 12:00 – סרטון כושר של שר פיטנס

יום חמישי 17:00- תזונה בריאה גם בבידוד עם רויטל אדמוני

 

לעדכונים ולמידע נוסף:

קישור לאתר הקניון 

קישור לדף הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר