חיזוק התמהיל הייחודי, הנגשה וחזון לעתיד: דותן שלום מונה למנכ"ל קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן
חיזוק התמהיל הייחודי, הנגשה וחזון לעתיד: דותן שלום מונה למנכ"ל קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן

בכלי פורצלן ועם קישוט פטרוזיליה: מסעדות קניון שער הצפון חוזרות לפעילות מלאה

לאחר יותר מחודשיים של ארוחות Take-Away קרות במעט מקופסאות פלסטיק, בהם גירדנו במזלג חלק נכבד מהמנה שנדבק למכסה, מסעדות קניון שער הצפון חוזרות לפעילות מלאה ומציעות את אותן המנות האהובות בהגשה לשולחן, בכלים אסתטיים ועם חוויית בילוי נינוחה שמזכירה את החיים הטובים שנעים כל כך לחזור אליהם

פורסם בתאריך: 10.6.20 12:26

מעטים הם תענוגות החיים המשתווים לחוויית הסעודה בבית קפה או במסעדה. הטעמים המפתיעים, ההגשה לשולחן, האכילה הנינוחה תוך כדי קריאה בעיתון או שיחה עם עוד כוס קפה, ואיזה קינוח לא מתוכנן. העונג הזה שנחטף מאיתנו לפני למעלה מחודשיים במפתיע חוזר לחיינו וצפוי להיות, אולי יותר מכול, משב רוח רענן שיחזיר את תחושת השפיות, הרוגע ואפילו – הפינוק, שהיו מנת חלקינו בימים שלפני הקורונה.

קניון המשפחות של הצפון שמח לבשר על חזרת כל מסעדות הקניון לפעילות מלאה. הקניון, שהפך לנקודת בילוי מרכזית של תושבי הצפון, מצטיין במגוון מסעדות רחב: בתי קפה עם תפריטים חלביים, מסעדות אסייתיות, איטלקיות ומסעדות בשר – כולן כשרות. ולמי ששכח, הנה תזכורת למה שמחכה לכם במסעדות קניון המשפחות של הצפון:

בר הסושייה "אושי אושי" בקומת הכניסה של הקניון. מאובזר, צבעוני ובעיקר מציע סושי איכותי גם בקניון. תוכלו ליהנות מרול "וולקנו" שכשמו כן הוא, הר געש מתפרץ של טעמים – וכאלו שלא ימנעו מכם להשתחל לג'ינס החדש: הוא מכיל אבוקדו, מלפפון בציפוי עירית עם תערובת סלמון טרי, גמבה אדומה, לימון, בצל ירוק ושומשום.

גם למי שאינו חובב סושי אך מתחבר למטבח האסייתי יש אופציות בריאות וטעימות: סלט הקניקמה מורכב מסורימי דג, הנחשב לתחליף הבריא (והכשר) לפירות הים, גזר, שערות מלפפון, עלי בייבי ובטטה, וכן ממרק 'מיסו שירו' המגיע עם טופו, בצל ירוק, אצות ים ופטריות.

ווגי סן סט באושי אושי. קרדיט צילום יחצ

ווגי סן סט באושי אושי. קרדיט צילום יחצ

לאוהבי ארוחת הבוקר, בקומה העליונה של הקניון תמצאו סניף מעוצב במיוחד של רשת בית הקפה "ביגה" שמציעה קונספט פרימיום של מטבח איכותי אשר שם דגש על טריות, חומרי גלם איכותיים ומנות בפרזנטציה מרשימה. את ארוחת הבוקר המסורתית תוכלו לשדרג בפריטטת קדאיף או ביצים עלומות, ואף ליהנות מלמברוסקו או מימוזה לצד הארוחה. בגזרת הסלטים מומלץ במיוחד סלט פנצנלה מסורתי בטאץ' ים תיכוני פיקנטי עם עגבניות שרי, פלפל חריף ופלפל שאטה, בצל סגול, פלפל קלוי וזיתי קלמטה, שום טרי, פטרוזיליה, אורגנו טרי, קרוטוני פוקצ'ה קרעי מוצרלה, שמן זית ובלסמי מצומצם. לארוחת צהריים או ערב מנה מומלצת נוספת היא פילה דג ים צלוי בשום פטרוזיליה ולימון לצד גזרים צבעוניים צלויים בחמאת לימון ואורגנו טרי, אשר מוגשים לצד לצד אורז לבן עם חמוציות ושקדים וסלט אישי.

קפה ביגה קניון שער הצפון. צילום: דן פרץ

קפה ביגה קניון שער הצפון. צילום: דן פרץ

בקצה הקומה השלישית והאחרונה שוכנת לה פנינה קולינרית ומיתולוגית של ממש: מסעדת ה"סינטה בר אקספרס", השייכת לקבוצת הסינטה בר החיפאית ומעוצבת בהשראת ערים אורבניות. המסעדה מציגה תפריט כשר איכותי ומגוון. מדובר בסניף הכשר הראשון של הרשת המצליחה, שאיננו מאכזב למרות או דווקא בגלל קינוחי הפרווה שמיוצרים במקום. התפריט מציע מנות חדשות לצד גרסאות משופרות למנות קיימות, תפריט עסקיות רענן ומשתלם וגם מנות ילדים.

בין המנות שקשה להתעלם מהן: סיגר טלה עסיסי מוגש עם טחינה, אריסה וצנובר; כריך פרגית טנדורי – פרגית עטופה ברוטב קארי פיקנטי עם בצל ירוק ובוטנים וכריך חזה עוף ואווז צלוי.

בגזרת הקינוחים מומלץ ביותר הוא הנמסיס – עוגת פאדג' שוקולד, פרורי קראמבל, רוטב טופי, ברס אגוזים וגלידת וניל. גם הבננה לוטי היא קינוח נהדר – בצק קריספי במילוי בננות עם רוטב קרמל וגלידת וניל.

בניגוד למצופה ממקום המשרת קרניבורים כבר שנים, המקום מציע גם סלטי בריאות. בין היתר סלט קינואה אדומה עם בטטה צלויה, גזר, כרישה, סלרי, שקדים, צנובר ופטרוזיליה על טחינה גולמית וסילאן. סלט אנדיב מפנק – עלי אנדיב , סלקים מוחמצים, אגסים ביין לבן, רוקט, אגוזי לוז ושקדים קלויים ברוטב וינגרט בלסמי. אם בבשר חשקה נפשכם, אז הגרסה הבריאה היא כמובן חזה עוף, שבמקרה הזה מגיע צלוי במרינדה על ירקות צלויים ותוספת לבחירה כמו שעועית ירוקה או סלט ירוק.

כל המסעדות בקניון כשרות 

קניון שער הצפון
כתובת: דרך חיפה 30, קריית אתא

לעדכונים  ולמידע נוסף:

אתר הקניון

 דף הפייסבוק

כריך שווארמה טבעונית סינטה בר אקספרס בקניון שער הצפון. צילום: ישראל אלפסה

כריך שווארמה טבעונית סינטה בר אקספרס בקניון שער הצפון. צילום: ישראל אלפסה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר