קרדיט צילום depositphotos -
קרדיט צילום depositphotos -

כסף במתנה לקניה במנגו, אמריקן איגל, פוקס ועוד חנויות בקניון שער הצפון

פורסם בתאריך: 22.6.20 20:59

לא משנה אם אתם מתכננים להתחדש בזוג נעלים או בבגד ים, בפריטים למלתחת הקיץ או בשטיח לבית: במהלך כל שבוע הבא קניון שער הצפון מעניק 50 ש"ח במתנה למימוש במגוון מותגי אופנה, טיפוח, ספורט ועיצוב הבית 

החל מיום ראשון 27 ליוני ובמהלך כל שבוע הבא (עד ליום ה' 2 ליולי) יתקיים מבצע "כסף במתנה" שווה במיוחד בקניון שער הצפון. קונים ב-299 ש"ח בחנויות ובמסעדות הקניון ומקבלים שובר של 50 ש"ח במתנה למימוש בחנויות קבוצת פוקס בלבד במותגי אופנה, טיפוח, ספורט ועיצוב הבית.

חובבי האופנה יוכלו לממש את השובר במותגי אופנה מובילים: פוקס ביגוד, אמריקן איגל, יאנגה או מנגו. החוזרים לכושר יוכלו להנות מהקו האתלטי של מותג פוט לוקר. בעונת הביקיני הרשמית גם מחלקת ההלבשה התחתונה ובגדי הים כלולה במבצע הניתן למימוש במותג ההלבשה התחתונה ארי (Aerie). המחדשים את הבית, יוכלו לממש את השובר ברשת פוקס הום,  וחובבי הביוטי יתפנקו במוצרי  טיפוח לאישה ולגבר ברשת ללין.

המבצע תקף לכל קניה בחנויות ובמסעדות הקניון בסכום יחיד או מצטבר של -299 ש"ח. 50 ש"ח במתנה יוענקו על כל קניה בכפולות -299 השקלים (כך על קניה ב-598 ש"ח יוענקו 2 שוברי מתנה ע"ס 50 ₪, ועל קניה ב 897 ₪  יוענקו 3 שוברים ע"ס 50 ₪ במתנה). אך לא יותר מ- 5 שוברים מתנה ע"ס 50 ₪ לבית אב ליום.

 המבצע בין התאריכים 28/6-2/7/2020

קניון שער הצפון- קרית אתא

לעדכונים ולמידע נוסף:

 אתר הקניון

 דף הפייסבוק


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר