הכיף ממשיך בקניון שער הצפון: סדנאות ילדים מתחדשות מדי יום, ומבצע 100 ש"ח במתנה. תמונה ממאגר Ingimage
הכיף ממשיך בקניון שער הצפון: סדנאות ילדים מתחדשות מדי יום, ומבצע 100 ש"ח במתנה. תמונה ממאגר Ingimage

הכיף ממשיך בקניון שער הצפון: סדנאות ילדים מתחדשות מדי יום, ומבצע 100 ש"ח במתנה

לא משנה אם אתם מחפשים פעילות איכותית ומקורית שהילדים עדיין לא התנסו בה, או שופינג במחירים אטרקטיביים – הפעלות ילדים ומבצעים בקניון שער הצפון מספקים אי מבטחים להורים גם בחודש המאתגר ביותר בשנה

פורסם בתאריך: 28.7.20 16:35

קניון שער הצפון – קניון המשפחות של הצפון, יוצא במבצעים והפעלות ילדים שיבטיחו "וואן סטופ שופ" עם כל מה שהורים צריכים: פעילות איכותית לילדים ללא עלות לצד מבצע משתלם במיוחד: שוברי קנייה על סך 100 ש"ח שיחולקו לכל באי הקניון וניתנים למימוש במגוון בתי עסק כולל מסעדות, מאפיות, מותגי אופנה מובילים, קוסמטיקה, אקססוריז ופנאי, למימוש בקניה מעל 200 ש"ח.

בגזרת ההפעלות לילדים, סדנאות הילדים ממשיכות גם לאורך חודש אוגוסט – כל יום סדנה חדשה, כך שכל ילד וילדה ימצאו פעילות המתחברת לנקודות העניין האישית שלו או שלה.

אז מה מצפה לנו לאורך השבוע הקרוב?

ביום ראשון נתחיל להתכונן לשנת הלימודים הקרבה עם סדנת יצירת קלמר בעיצוב אישי, ביום שני ניגע בעולם התיאטרון המופלא עם סדנת יצירת בובות אצבע משעשעות. מצב הרוח של הילדים יקבל את מרכז תשומת הלב בסדנת עיצוב דמות אישית עם הבעות פנים מתחלפות ביום שלישי, וביום רביעי תחתום את השבוע סדנה קייצית וצבעונית של עיצוב עפיפונים.

פעילויות הילדים תתקיימנה בימים א-ד בשעות 17:00-19:00, בקומה העליונה במתחם התרבות הגדול, בהתאם להוראות התו הסגול: בקפסולות עבודה גרעיניות במרחק שני מטר בין עמדה לעמדה, כאשר מפעילי הסדנה יעטו מסכות וכפפות, ויעברו בין הקפסולות להסבר וסיוע.

2.8 – עבודה בגבס

3.8 – עיצוב בובות אצבע

4.8 – סדנת עפיפונים

5.8 – הכנת קלמר אישי

מבצע 100 ש"ח במתנה יתקיים עד יום שני 3 לאוגוסט או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. חלוקת שובר המתנה תתקיים בדוכן הדיילות בקומה העליונה בימים א'-ה' בין השעות 19:00 – 10:00 וביום שישי בין השעות 14:00 – 09:00 קבלת שובר המתנה מותנת בהצגת מסמך מקורי של תעודת זהות/רישיון נהיגה של הלקוח, מסירת פרטים מלאים ואישור התקנון ההשתתפות במבצע. לכל לקוח זכאות לשובר מתנה אחד בלבד במהלך כל ימי המבצע. לא יימסר שובר בעבור לקוח שאינו נוכח בעמדה. מימוש השובר אפשרי רק בקניון שער הצפון ומותנה בקנייה מעל 200 ₪ בחנויות /מסעדות המצויינות בו ועל פי ההתניות של החנויות  המסעדות. השובר יהיה תקף עד ה- 3/8/2020 בלבד.

לעמוד האירועים של הקניון לחצו כאן

לאתר הקניון

לדף הפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר