לקראת ראש השנה: קניון שער הצפון מחלק 50 ש"ח לקונים בשופרסל דיל קניון שער הצפון, צילום: יח"צ
לקראת ראש השנה: קניון שער הצפון מחלק 50 ש"ח לקונים בשופרסל דיל קניון שער הצפון, צילום: יח"צ

דיל אמיתי: מבצע לראש השנה בקניון שער הצפון

הדרך לשולחן החג עוברת דרך רשתות המזון– תחנת החובה בדרך לשולחן החגיגי שלנו. אם כבר קונים מצרכים, למה לא לקבל כסף במתנה? לקראת ראש השנה קניון שער הצפון מעניק במהלך מיוחד שובר מתנה על סך 50 ש"ח על כל קנייה ב-350 ש"ח בשופרסל דיל קניון שער הצפון. זה זמן להתחדש!

פורסם בתאריך: 8.9.20 12:03

לקראת ראש השנה: קניון שער הצפון מחלק 50 ש"ח לקונים בשופרסל דיל קניון שער הצפון

כמעט ללא טיסות, ועם אפשרויות חופשות די מוגבלות, ההערכות הן כי בתקופת החגים הקרובה נבלה כולנו במרכולים, לקראת בישולים והכנות לערב ראש השנה. אז אם כבר קונים מצרכים– למה שלא נהנה מתווי מתנה על הקניה?

 

לקראת ראש השנה יוענקו 50 ש"ח במתנה על כל קניה ב-350 ש"ח ומעלה בסניף שופרסל דיל שער הצפון, למימוש בחנויות ומסעדות הקניון המשתתפות במבצע (לא כולל שופרסל דיל), בקניה מעל 150 ש"ח.

 

כידוע הקניות לחג לא מסתכמות ב-350 ש"ח, וסל הקניות המשפחתי לקראת החג עומד על בין 700-1,000 ש"ח. במימוש מבצע זה תוכלו ליהנות מ- 2 שוברים של 50 ש"ח לקניות בקניון שער הצפון (בקניה ב-700 ש"ח) 3 שוברים של 50 ש"ח (בקניה ב-1,050), וכן הלאה– עד לרף 4 שוברים ביום.

 

"חגי תשרי השנה תופסים את הישראלים באווירה מיחדת", מספר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון, ומוסיף: "לאחר שבליל הסדר האחרון הסתגרנו בבתים, אנו חוזים כי תקופת החגים הקרובה תביא עימה רצון להתחדש. לפיכך בחרנו לקדם מבצע ייחודי שמשלב את קניות המזון לחג, שבין כה וכה מתבצעות, עם אפשרות להטבה בעלת ערך משמעותי ובכך להתחדש באופנה, אקססוריז, פריטים לבית, מוצרי ספורט, אלקטרוניקה, מסעדות, בתי קפה ומגוון הקטגוריות הרחב שיש לקניון שער הצפון להציע".

 

שוברי המתנה ניתנים למימוש בחנויות ובמסעדות המשתתפות במבצע, רשימת החנויות המלאה מופיעה בתקנון המבצע בפייסבוק ובאתר הקניון.

המבצע בין התאריכים 7-17/9/2020 ועד גמר מלאי השוברים

כניסה חופשית

קניון שער הצפון

 

למעבר לדף המבצע

למעבר לאתר הקניון

למעבר לדף הפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר