אבוקות ביציע אוהדי הפועל חיפה במשחק מול מכבי בני ריינה (צילום: אסף ברם)
אבוקות ביציע אוהדי הפועל חיפה במשחק מול מכבי בני ריינה (צילום: אסף ברם)

"קבוצת אוהדים שמה לה למטרה לפגוע בכץ בדרך של עונשים כספיים"

כך טען אתמול היועץ המשפטי של הפועל חיפה עו"ד עידן גולדנברג בדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. זה לא ממש הרשים את הדיין שהפך את קו ההגנה כנגדו וגזר על הקבוצה קנס של 15,000 שקל בגלל האבוקות שהדליקו אוהדיה ביציעים באיצטדיון גרין במשחק החוץ נגד מכבי בני ריינה

פורסם בתאריך: 8.9.22 10:06

אתמול (רביעי) גזר בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס בסך של 15,000 שקל על הפועל חיפה. הקבוצה הועמדה לדין בגלל האבוקות שהדליקו אוהדי הקבוצה באיצטדיון גרין בנוף הגליל במשחק החוץ נגד מכבי בני ריינה, שהסתיים בתיקו 1:1. את הקבוצה ייצגו בדיון המנכ"ל איתי רק וחבר ההנהלה והיועץ המשפטי של המועדון עו"ד עידן גולדנברג, שהודה בעניין האבוקות אך טען כי קבוצת אוהדים שמה לה למטרה לפגוע בבעלים יואב כץ בדרך של עונשים כספיים שיושתו על הקבוצה.

"אנחנו עושים את כל המאמצים למנוע את זה ומנסים לאתר את האחראים, אך לצערנו לא עלה בידינו למנוע ולאתר אותם בגלל שזה משחק חוץ", טען עו"ד גולדנברג לפרוטוקול, "אנחנו יודעים שתוך כדי המשחק המשטרה עיכבה חשוד אחד ושחררה אותו מחוסר ראיות. למשטרה יש סרטון שהקבוצה ניסתה לקבל, אך המשטרה סירבה לשתף פעולה מחשש לפגיעה בחקירה. אין לנו אלא להתנצל ולהמשיך לעשות את המירב על מנת למנוע הישנות המקרה".

 

 

 

הדיין עו"ד נעם ליובין הפך את קו ההגנה שאימץ המועדון כנגדו. דבריו של עו"ד גולדנברג שימשו למעשה את הדיין לחומרה, כשהוא נימק את גזר הדין: "מחד, הנאשמת הופיעה בפני בית דין זה בפעם האחרונה לפני שבעה חודשים ויותר, ומאידך, הרי שהיא לא איתרה ולו אוהד בודד אחד שביצע את המיוחס לה. הוסף על כך את העובדה כי נציגי הקבוצה הודו למעשה כי ידוע להם באופן ודאי שמתרחשת מחאה וניסיון פגיעה בבעלים, אך עם זאת לא השכילו לתגבר את האבטחה כנדרש, למרות הידיעה הממשית והוודאית, כדבר נציגי הנאשמת".

הדיין ליובין הבהיר: "בית הדין החליט כי בעונה זו לא תהיה התחשבות בכך שמדובר בתחילתה של עונה ויינתן 'זמן הסתגלות' כלשהו לקבוצות בענייני אכיפת הסדר ביציעים, וזאת עקב רף האלימות הגואה ביציעים החל מהשנה שעברה, ואשר בהמשכו אנו חוזים אף כיום בפתיחתה של העונה. על כן החלטתי כי על הנאשמת ייגזר עונש של קנס כספי בפועל בסך של 15,000 שקל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר