הג'אמפ בול של חצי הגמר (צילום: מועדון כדורסל הפועל חיפה)
הג'אמפ בול של חצי הגמר (צילום: מועדון כדורסל הפועל חיפה)

הקבוצה שתמיד חלמנו עליה

פורסם בתאריך: 14.2.23 08:38

סוף סוף הפועל חיפה נראית כמו הקבוצה שתמיד חלמנו שהיא תיראה. קבוצה מחויבת והישגית, קבוצה שמחוברת לקהל שלה ותורמת לקהילה. עם שדרת ניהול ארוכה ועם אוהדים בתפקידי מפתח.

קבוצה שלא חוששת מהצל של רובי שפירא זצ"ל אלא אפילו להיפך – מחבקת את המשפחה, מקרבת אותה למועדון ומציינת מדי שנה בשנה את זכרו בהשתתפותם של האשה והילדים.

קבוצה שמשחקת באירופה, מסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים, לא מתבטלת ובטח שלא מפחדת. קבוצה שגוררת את מכבי תל אביב להארכה בהיכל מנורה ורק שם נכנעת, וזאת אחרי שבשנה שעברה ההארכה הכפולה שם הסתיימה עם ניצחון אדום ומתוק.

קבוצה שמגיעה למגרש הסופר קשה בחולון ומנצחת שם במשחק קריטי ברבע גמר הגביע. ובחצי הגמר הפועל ירושלים לא הסתפקה ביתרון הביתיות המשמעותי שסידרו לה בחטא, והיתה זקוקה גם לעזרה גדולה מהשופטים כדי לגרד ניצחון בשיניים, שהושג אחרי שהיתה בפיגור לאורך 39 דקות.

 

 

חבל רק שהיא לא מצליחה לנצח איזה דרבי בשביל הלב והנשמה. אבל צריכים גם להיות הוגנים ולהודות שקצת קשה לנצח דרבי כאשר היריבה העירונית נמצאת בתחתית הליגה השנייה, מתבזה מול קבוצות שלא באמת קיימות כמו אליצור שומרון, ונלחמת על חייה שלא ליפול לליגה השלישית. רחמנא לליצנים. לא נורא, נסתדר בלעדיהם.

ובכלל, באיזה עוד ענף ספורט הפועל חיפה היא הקבוצה הבכירה בכל אזור הצפון? הקבוצה המובילה מקרית שמונה ועד תל אביב רבתי. וקוראים לה הפועל חיפה. קבוצת הכדורסל הפועל חיפה.

הלוואי עלינו גם בכדורגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר